Gå til innhold

Øvre del av Bergmannsgata, Røros


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Flott komponert og fargerikt bymiljø .

langt mer menneskelig og til å bli i godt humør av enn betong/asfalt jungelen i andre større byer .

Flott fanget og etterbehandlet .

 

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Her hadde visst gromkjerra jeg så på et annet bilde fra gamle ærverdige Røros kjørt sin vei?

Noen mm beskjæring til venstre og en cm til høyre ville jeg gjort for å roe kantene litt.

Utover det så blir vi jo liksom sugd innover i bergstaden.

 

Roar

 

Støtter beskjæring på venstresiden, noe mer usikker på høyre. Litt vel kraftige farger kanskje, men allikevel...

Skj

Lenke til kommentar

Et lite ryddekutt på venstrekanten kan være på sin plass.

Ellers likte jeg personen laaaangt inni bildet :)

Fargene er kanskje litt i drøyeste laget? Men all over et flott bilde! :)

 

Som du sier, farger litt kraftige farger, og et ørlite kutt på venstresiden er jeg enig i. Vi skal sannsynligvis på martnan i februar sammen med et vennepar. Kanskje et lite "hemmelig" treff ?

Skj

Lenke til kommentar

 

Et lite ryddekutt på venstrekanten kan være på sin plass.

Ellers likte jeg personen laaaangt inni bildet :)

Fargene er kanskje litt i drøyeste laget? Men all over et flott bilde! :)

PS; Blandet sammen din og Haralds kommentar ang. Rørosmartnan. Beklager.

Skj

Ikke utenkelig at jeg skal på Rørosmartnan igjen og et hemmelig møte hørtes jo spennende ut! ;)

Lenke til kommentar

Jeg har vært på Røros flere ganger og huske godt dette. Fint bilde med fine farger men kanskje litt for lite

dybde, Se at du har brukt F8 og lukkertid 1/350s. ?

 

Hei, fint at du ville kommentere bildet. Angående dybde: Ville har Bergmannsgata bilfri. Ikke så enkelt å få til. Måtte gå litt oppover i gata for å få det til, derav noe begrenset dybde. Til gjengjeld får jeg med den lille svingen opp mot Malmplassen som kompensasjon.

Blender og lukkertid på auto, men sjekker at blender er tilstrekkelig liten for ønsket dybdeskarphet før bilde tas.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...