Gå til innhold

Kjøpe iPhone 5s nå


rike

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe ny mobiltelefon og har satt en pris som stopper på 3500 kr. Nå ser jeg at iPhone 5s averteres til rundt 2900 kr hos enkelte. Dette er jo en "gammel" mobil i dag. Mitt spørsmål er derfor om det er verdt å satse nesten 3000 kr på den, eller om det er andre som jeg bør se nærmere på? Forslag mottas med takk. :-)

Endret av rike
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Alt som har med Apple og gjøre er ikke verdt og bruke penger på. Har hatt flere venner med problemer da disse telefonene er skjøre, om det er pga vennene mine er klumsete eller ikke har jeg ikke svar på. Har også hørt noe bra - men klarer ikke tvinge meg til og anbefale det.

 

Huawei telefoner gir mye for pengene, en rekke samsung også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-BnKsB4Fg0P

Innlegget over her er hjernedødt og forutinntatt, så det bør du ikke høre så mye på.

 

5s er en ok telefon, men du kan få mye bedre for 3000 kr enn den. Kjøper du f.eks en SE til 4.500 kr får du en myyyyyee bedre telefon.

 

Eller om du vil satse på Android, da får du Nexus 5x, LG G4 eller f.eks Motorola G4 Pluss som er bra til samme eller  tilnærmet samme pris.

 

Lumia 950 er også bra, og koster ca det samme.

 

Noen mennesker har et eller annet opp i rompa som får dem til å hate alt Apple eller iPhone står for, så sånne bør du bare sile ut, sammen med de gutta som mener at alle må konvertere til Islam NÅ! De er på samme nivå følelsesmessig og kan kun uttale seg om ting de hater.

Lenke til kommentar

iPhone 5s er en helt grei telefon og hadde jeg hatt valget i din prisklasse hadde jeg valgt det. Jeg liker ios mye bedre enn Android.

 

Hvis du likevel skulle velge Android så ville jeg gått for en av Nexus modellene. Det er utrolig hvor kjedelig det kan bli å ha en utdatert telefon.

 

http://cdon.no/elektronikk/lg-nexus-5x-32gb-hvit-p35354339?utm_source=prisguide_no&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisguide_no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...