Gå til innhold

Jotunheimen sett fra Besseggen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Her må du sette på en mellomgrå bakgrunn, det gjør mye for dette nydelige bildet. Hvis du ikke vet hvordan man gjør det, så bare spør! :)

Bildet er flott komponert, fin farge på vannet som nesten gjør halve bildet synes jeg.

 

Mener du at jeg skal gjøre bakgrunnen mørkere?

Jeg mener at det hvite som bildet ligger på, hvis du skjønner, heller burde vært grått. Spesielt når der er hvite skyer eller andre hvite elementer langs billedkant, så vil de gli over i bakgrunnen som bildet er presentert på. :) You see?

Lenke til kommentar

 

 

Her må du sette på en mellomgrå bakgrunn, det gjør mye for dette nydelige bildet. Hvis du ikke vet hvordan man gjør det, så bare spør! :)

Bildet er flott komponert, fin farge på vannet som nesten gjør halve bildet synes jeg.

 

Mener du at jeg skal gjøre bakgrunnen mørkere?

Jeg mener at det hvite som bildet ligger på, hvis du skjønner, heller burde vært grått. Spesielt når der er hvite skyer eller andre hvite elementer langs billedkant, så vil de gli over i bakgrunnen som bildet er presentert på. :) You see?

Fant ut av det nå. Visste ikke at man kunne endre bakgrunn.

Takk for tipset!

Lenke til kommentar

 

 

 

Her må du sette på en mellomgrå bakgrunn, det gjør mye for dette nydelige bildet. Hvis du ikke vet hvordan man gjør det, så bare spør! :)

Bildet er flott komponert, fin farge på vannet som nesten gjør halve bildet synes jeg.

Mener du at jeg skal gjøre bakgrunnen mørkere?
Jeg mener at det hvite som bildet ligger på, hvis du skjønner, heller burde vært grått. Spesielt når der er hvite skyer eller andre hvite elementer langs billedkant, så vil de gli over i bakgrunnen som bildet er presentert på. :) You see?

Fant ut av det nå. Visste ikke at man kunne endre bakgrunn.

Takk for tipset!

 

Bare hyggelig! :)

Det er nok mange som ikke vet dette.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...