Gå til innhold

  

28 stemmer

  1. 1. Hva syns du ikke er greit?

    • At en forkortelse har flere betydninger. Det kan skape mer forvirring.
      14
    • For lange forkortelser. Syns at det blir for avansert å huske.
      8
    • Jeg bryr meg ikke. Jeg liker å utfordre meg selv.
      6
  2. 2. Hva syns dere om at...

    • ...det burde være regler for forkortelser. [Forbedringer]
      9
    • ...forkortelser skal være slik dem er. [Urørt]
      12


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 5 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jeg har store problemer med å se fornuften i en liste som dette...

Hvis du er inne på en side som bruker forkortelse på spilltitler så er det gjerne en side som omhandler kun det ene spillet så det er aldri spørsmål om hvilket spill det er snakk om. For det andre så er det problematisk at forskjellige spill i denne listen har samme forkortelse. Eks: Diablo og Destiny, som begge visstnok skal bruke "D". Hvordan skal "Doom" forkortes da?

 

Som andre nevner så er det så godt som i 100% av tilfellene enklere å lime inn forkortelsen direkte i adresselinja på nettleseren din så finner du ut hvilket spill det er snakk om...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har store problemer med å se fornuften i en liste som dette...

Hvis du er inne på en side som bruker forkortelse på spilltitler så er det gjerne en side som omhandler kun det ene spillet så det er aldri spørsmål om hvilket spill det er snakk om. For det andre så er det problematisk at forskjellige spill i denne listen har samme forkortelse. Eks: Diablo og Destiny, som begge visstnok skal bruke "D". Hvordan skal "Doom" forkortes da?

 

Som andre nevner så er det så godt som i 100% av tilfellene enklere å lime inn forkortelsen direkte i adresselinja på nettleseren din så finner du ut hvilket spill det er snakk om...

Det er jo grund til at jeg sier jeg setter pris på hjelp. :wee: Hem, så du mener at Doom ikke trenges å forkortes,..eller? :hmm: Jeg har prøvd mitt beste for å forkorte et spill på en logiksk måte. Forkorte Doom for D, er logisk for meg, om det stemmer er jo såklart en annen ting. Samme med DS også, (Dead Space, Darksiders og Dark Souls.) Så hvordan ville du løst dette problemet du nevner?

Lenke til kommentar

Det er jo grund til at jeg sier jeg setter pris på hjelp. :wee: Hem, så du mener at Doom ikke trenges å forkortes,..eller? :hmm: Jeg har prøvd mitt beste for å forkorte et spill på en logiksk måte. Forkorte Doom for D, er logisk for meg, om det stemmer er jo såklart en annen ting. Samme med DS også, (Dead Space, Darksiders og Dark Souls.) Så hvordan ville du løst dette problemet du nevner?

..

 

Jeg hadde ikke lagd en slik liste i det hele tatt  :wee:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Det er jo grund til at jeg sier jeg setter pris på hjelp. :wee: Hem, så du mener at Doom ikke trenges å forkortes,..eller? :hmm: Jeg har prøvd mitt beste for å forkorte et spill på en logiksk måte. Forkorte Doom for D, er logisk for meg, om det stemmer er jo såklart en annen ting. Samme med DS også, (Dead Space, Darksiders og Dark Souls.) Så hvordan ville du løst dette problemet du nevner?

..

 

Jeg hadde ikke lagd en slik liste i det hele tatt  :wee:

 

Jeg personlig syns det er fint å ha en slik liste. :wee:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...