Gå til innhold

på jakt etter ny mobil med BRA kamera og minst 32 gb


Anbefalte innlegg

trenger hjelp til å finne en mobil som tåler en del programmer, ha minst 16 megapixler eller mer, og minst 32 gb (som gjerne kan oppgraderes til noe høyere, men ikke helt nødvendig)

 

har en lg g4 som nylig sluttet å virke, men som tok utrolig fine bilder... noe liknende?

har sett rundt på de nye huawei modellene, men har ikke bestemt meg ennå.

 

noen dere kunne anbefalt? vil ikke ha LG mobil, ettersom jeg opplever den bootloop hardware tingen... den sluttet plutselig å virke. 

 

så noe til under 5500 kr? :)

(er forresten uinteressert i apple-mobilene)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du klarer å installere en custom rom selv og roote en telefon vil jeg anbefale letv x800. Det er ikke vanskelig, bare å følge en guide/bruksanvisning med noen få trinn.

Med 4Gb ram og 64Gb ROM har du plass til det meste.
Snapdragon 810 cpu, dual sim.

13Mp kamera, usb-c kontakt.

 

Denne får du ny for 2500kr.

 

Jeg betalte mye mer for min og har hatt den i et års tid. For prisen er det vanvittig mye for pengene :)

Endret av IntelAmdAti
Lenke til kommentar

Hvis du klarer å installere en custom rom selv og roote en telefon vil jeg anbefale letv x800. Det er ikke vanskelig, bare å følge en guide/bruksanvisning med noen få trinn.

 

Med 4Gb ram og 64Gb ROM har du plass til det meste.

Snapdragon 810 cpu, dual sim.

13Mp kamera, usb-c kontakt.

 

Denne får du ny for 2500kr.

 

Jeg betalte mye mer for min og har hatt den i et års tid. For prisen er det vanvittig mye for pengene :)

 

Enig i det. Men man må tenke på:

 

*Støtter ikke 800MHz 4G nettet som brukes utenfor byer/tettsteder.

*Sony IMX214 kameraet er helt ok (brukt i flere toppmodeller noen år tilbake i tid), men er et stykke bak LG G4 sitt kamera f.eks.

 

Har ingen gode anbefaling å komme med selv (utenom at galaxy s7 har meget bra kamera - men koster mye penger også), men kan være verdt å titte på f.eks denne bildesammenligningen siden du vurderer huawei, da jeg syns p9 kommer dårlig ut: http://www.tek.no/artikler/fotoessay-hvor-bra-er-egentlig-kameraet-i-moto-g4-plus/349624

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...