Gå til innhold

Ok ITX-tilbud fra Komplett?


Anbefalte innlegg

Komplett har tilbud på Komplett Gamer Mini i60 - GTX 1070 Edition til 13.999 (https://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=11132)

 

Pakken inneholder 

  • Speedlink keyboard and mouse bundle
  • Fractal Design Core 500 Mini-ITX Sort
  • Corsair CX650M, 650W PSU
  • Intel Core i7-6700 Skylake
  • MSI H110I Pro, Socket-1151
  • Kingston ValueRam DDR4 2133MHz 16GB
  • Gainward GeForce GTX 1070 Founders Ed.
  • Kingston UV300 240GB SSD
  • Seagate Barracuda 1TB
  • Microsoft Windows 10 Home 64-bit
  • Garanti 3 år - Sende inn,

Er det en OK pris? Jeg skjønner at GTX1070 blir billigere etter hvert, men kan leve med det. Er det eventuelt enkelte komponenter som bør endres - smarte oppgraderinger som gir bra bang for bucks f.eks?

 

Skal brukes som stue-pc til litt spilling av nyere spill på tv, surfing etc. Det viktige for meg er at den kan gjøre det samtidig som den er diskret og passe stillegående, men ikke veldig kravstor. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville vurdert en større HDD, da du ikke har plass til så mange. Ellers er det vel helt greit, men du tjener såklart endel på å bygge selv.

Ja, kan få en med 2 TB for noen få hundrelapper mer, så det er sikkert lurt.

 

Vurderer også å øke til 32 GB ram: Kingston ValueRam DDR4 2133MHz 32GB 2x16GB, Non-ECC CL15 DIMM (Kit of 2) 2Rx8  +929.33

men vet ikke om det er noe stort poeng? Det er vel mest fordi jeg er tab-hoarder, sånn at nettleserene har det med å ta veldig mye minne etter hvert :wee:

 

Ellers foreslo komplett også at jeg kunne vurdere å ta med vannkjøling for å få den litt stillere i stuen, f.eks. :

 

Corsair H75 Hydro Series CPU Kjøler Kun for PC-prod, blir montert med 1 vifte om ikke plass til push-pull [info]

+999.00

 

Jeg har ingen anelse om forskjellene på H55, H60 og H75. Noen som vet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...