Gå til innhold

Counter strike skjermkort


z10an

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
beste skjermkortet til Counter Strike 1.6/1.5? ...100fps konstant :yes: ... vill helst ikke ha ATi pga streker som ligner på det du får uten vertical sync på og relativt dårlig framerate. Koste rundt 1000 (+,-) 200kr .. noen som har noe forslag ?

jeg begynner å bli lei slike poster, men here it goes.

Hvilket århundre er du fra, ATi har så og si ingen problemer i CS så den påstanden der er feil. . Hva slags spesial pc-er har du sett på som får vertikale streker uten vsync?Jeg har sett ingen slike tilfeller og jeg spiller uten!;en hvis du på død å liv ikke skal ha ATi på grunn av du er litt skjevsynt til å skjønne at de ikke har problemer lenger ville jeg kansje anbefalt et fx5600(ultra). Liker best Asus selv, men du finenr det kortet som har den fineste bundlen og prisen i ditt syn.

Lenke til kommentar
sitat fra annet forum:

 

I have exaclty the same problem with 9600pro and HALFLIFE.

My fps is worse than with my GF2 MX400.

This can't be real!!!

The other games are running well.

 

har brukt ati før og hatt samme problem.

 

http://www.sapphiretech.com/forum/topic.as...513&whichpage=2

Så du legger grunnlaget på kjøp ut i fra en person :wow: ?

Les her på dette forumet og les hva folk har å si om ATi kort i det siste.

De er få som har noe å utsette på har vert uheldige å fått et deefekt kort eller de har messet litt med driverene.

Lenke til kommentar
sitat fra annet forum:

 

I have exaclty the same problem with 9600pro and HALFLIFE.

My fps is worse than with my GF2 MX400.

This can't be real!!!

The other games are running well.

 

har brukt ati før og hatt samme problem.

 

http://www.sapphiretech.com/forum/topic.as...513&whichpage=2

Så du legger grunnlaget på kjøp ut i fra en person :wow: ?

Les her på dette forumet og les hva folk har å si om ATi kort i det siste.

De er få som har noe å utsette på har vert uheldige å fått et deefekt kort eller de har messet litt med driverene.

Jeg kjører med Radeon 9600 PRO og har 100fps konstant i CS, uten tegn til flimring etc. ATi skal visst også ha bedre bildekvalitet enn NVidia.

Lenke til kommentar

Beste skjermkort til CS? Tja, til det eldgamle spillet med den eldgamle motoren burde vel et TNT2 32MB holde. Et GF2 ti nærmer seg vel overkill.

 

Å skulle ha FX og 9800 kort osv for å spille bra CS er jo helt på fjortis-trynet. Motoren er vel lagd for DirectX 7.0 eller noe sånt. :roll:

Lenke til kommentar
Du får 100 FPS med alle skjermkort som er bedre \ på linje med GF2 MX 400..

Det er vel å ta litt hardt i..I 1.6, som er nyeste versjon av CS, begynner FPS'en min å droppe under 100, ned til 70-80. Jeg har GF3 Ti200. Så å si at et TNT2 eller GF2 kjører med 100 FPS er vel kanskje litt feil?

Lenke til kommentar
Du får 100 FPS med alle skjermkort som er bedre \ på linje med GF2 MX 400..

Det er vel å ta litt hardt i..I 1.6, som er nyeste versjon av CS, begynner FPS'en min å droppe under 100, ned til 70-80. Jeg har GF3 Ti200. Så å si at et TNT2 eller GF2 kjører med 100 FPS er vel kanskje litt feil?

Enig! Er lei av alle folk som påstår at Cs går så glatt på dårlige skjermkort. Cs går ikkje glatt på gf2. De som påstår dette, kan tydeligvis ikkje spille Cs og er ikkje til hjelp i slike topic's som dette. Dessutan krever Cs masse mer av Cpu enn skjermkort, så alle som kjører glatt 100 fps i cs 1.6 med gf2 må jo ha P4 3,2 Ghz til Cpu.

Lenke til kommentar

takker for alle svar.. ;) , men det var ikke pga at andre folk påstår at ATi sine skjermkort ikke er så bra til cs akkurat. Hadde ett 8500 128MB og GF4 4200 kortet var MYE bedre til cs en 8500 kortet som hadde en minne og core frekvens på nesten det dobbelte + 4200 var med 64Mb minne. Hadde oxo et 9100 det var heller ikke noe bedre . Har en kompis som kjøpte et 9600 Pro og det va heller ikke noe bra til cs . Kjenner oxo folk med 9500 og 9700 pro og de for fps drop på 16 players der det står en del persoener i bildet. En annen kompis har et GF2 Ti og han har mer FPS på timedemo en en del av Radeonkortene :dontgetit:

Lenke til kommentar
takker for alle svar.. ;) , men det var ikke pga at andre folk påstår at ATi sine skjermkort ikke er så bra til cs akkurat. Hadde ett 8500 128MB og GF4 4200 kortet var MYE bedre til cs en 8500 kortet som hadde en minne og core frekvens på nesten det dobbelte + 4200 var med 64Mb minne. Hadde oxo et 9100 det var heller ikke noe bedre . Har en kompis som kjøpte et 9600 Pro og det va heller ikke noe bra til cs . Kjenner oxo folk med 9500 og 9700 pro og de for fps drop på 16 players der det står en del persoener i bildet. En annen kompis har et GF2 Ti og han har mer FPS på timedemo en en del av Radeonkortene :dontgetit:

det er greit at Ti4x00 er bedre, men at folk med 9500/9700 får frames drop er sprøtt. Fuck my ass properly :yes: . Hvis de klarer det har de føkka drivere, skrudd på noe de ikke skulle(trueform fungerer dårlig i cs, får da 60-70 fps og lagg) eller har et deefekt kort. Det skal ikke gå ann hvis kortet fungerer som det skal :green:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...