Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva får jeg får Toyta Avensis 2005 med bulker og riper?


Anbefalte innlegg

Jeg skal selge min Toyta Avensis 2005 med 110HK bensin-motor som har gått 178135 km. Den har desverre en del riper og bulker som jeg ikke tror at det vil lønne seg å utbedre (bulk ved før/skjerm foran samt, støtfanger bak og samt litt småbulker hist og her). Neste EU-kontroll er 30.04.2017 og Toyota-verkstedet har fortalt meg at det snart vil bli nødvendig å skifte bremseklosser og skiver bak.

 

Er det noen som har noen formening om hvilken pris jeg bør sette på Finn.no?

Og bør jeg ordne med en tilstandsrapport før jeg legger bilen ut for salg.  

Endret av PelleP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har den gått langt? Ser det ligger et par tilsvarende biler med mye riper/bulker på Finn.no til rett under 40 000 kr, der den ene har gått ca. 130 000 km og skal auksjoneres bort, mens den andre har gått over 250 000 km og selges av privatperson. Det ligger også en ute til 31 000 kr, men den har gått 330 000 km.

Lenke til kommentar

Denne bruker jeg ofte for å sjekke bilens verdi. Kan du legge inn biltype, utstyr, km-stand og tilstand forøvrig.

 

Denne er kun veiledende og tar i utgangspunkt i finn-annonser av samme type bil de siste årene. Ingen fasit, men en god veileder.

 

Edit. Ser nå at linken ikke fungerer lenger.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Har den gått langt? Ser det ligger et par tilsvarende biler med mye riper/bulker på Finn.no til rett under 40 000 kr, der den ene har gått ca. 130 000 km og skal auksjoneres bort, mens den andre har gått over 250 000 km og selges av privatperson. Det ligger også en ute til 31 000 kr, men den har gått 330 000 km.

Denne meget vesentlige informasjonen er nå lagt inn i mitt første innlegg. Hvordan kunne jeg glemme det?

Lenke til kommentar

Denne bruker jeg ofte for å sjekke bilens verdi. Kan du legge inn biltype, utstyr, km-stand og tilstand forøvrig.

 

Denne er kun veiledende og tar i utgangspunkt i finn-annonser av samme type bil de siste årene. Ingen fasit, men en god veileder.

 

Edit. Ser nå at linken ikke fungerer lenger.

Jeg tror at listeprisen er på rundt 40 000:-, men det spørs hvor mye jeg må trekke fra fordi den ikke er i tip-top forfatning. 

Lenke til kommentar

 

Har den gått langt? Ser det ligger et par tilsvarende biler med mye riper/bulker på Finn.no til rett under 40 000 kr, der den ene har gått ca. 130 000 km og skal auksjoneres bort, mens den andre har gått over 250 000 km og selges av privatperson. Det ligger også en ute til 31 000 kr, men den har gått 330 000 km.

Denne meget vesentlige informasjonen er nå lagt inn i mitt første innlegg. Hvordan kunne jeg glemme det?

 

Fort gjort ;)  Hvis jeg var deg ville jeg ha lagt den ut for ca. 40 000 kr, og sett på responsen fra markedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...