Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kom før penetrering


Anbefalte innlegg

Tidligere i helgen ble det hett med ei jente jeg besøkte, og etter mye forspill skulle vi ha sex. Begge nakne, jeg sprengkåt da vi ikke hadde hatt sex siden helgen før og jeg hadde heller ikke runket i mellomtiden. Etterhvert ble det så heftig mye jokking at jeg kom før jeg i det hele tatt var inni henne.

Jeg kommer ikke på et øyeblikk i mitt liv hvor jeg har skamma meg mer (sannsynligvis fortrengt), og har freaka skikkelig ut i etterkant. En del menn som sliter med å komme for tidlig eller aldri i det hele tatt, men dette virker som verste man kan gjøre i senga. Hun hadde aldri opplevd det før, og hun er temmelig seksuelt erfaren.

 

Jeg har mista det lille jeg hadde av seksuell selvtillit. Alltid slitt med at jeg kommer for tidlig, men dette var nytt lavmål for meg, og jeg blir flau av å tenke på det. Kjenner jeg har skikkelig noia for å ha sex igjen. Blir ikke å treffe henne på lenge pga andre årsaker, men vil gjerne unngå gjentagelse.

 

Noen som har tips for å glemme dette og unngå at dette skjer en annen gang? Generelt komme tidlig er mitt store seksuelle hinder, men å drive og runke utholdenhet inn i kroppen hver dag har jeg ikke tid til..



Anonymous poster hash: 339b9...3f5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det står mye kjerringråd om dette på nett, men ta en prat med legen og spør om han kan skrive ut resept på noe. Det finnes "lykkepiller" som har en svært gunstig effekt, og sikkert en hel haug andre piller.

 

Om legen velger skrive ut pga. slike problemer vet jeg ikke, men da får du spille deprimert.



Anonymous poster hash: 9ab00...a99
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

hvis du blir overstimulert før penetreing går du av på ett blunk, vil si det er relativt normal.

hvis du ikke vil at det skal skje runk 1 dag eller noe før sex..

 

uansett så er det ikke noe å tenke på, ta en liten pause, få jenta til å jobbe deg tilbake igjen og kjør på... du har godt tid ikke stress

Lenke til kommentar

Husker når jeg som jomfru, ung og dum, opplevde at han ble slapp med én gang vi startet akten. Jeg ble så sur og lei meg at jeg slang på meg fillene og stakk.

Det var starten på et forhold med et elendig sexliv. Trolig fordi han var pissnervøs hver gang vi satte igang og gjorde alt som stod i hans makt for å få liv i stakkaren.

Selv tenkte jeg at jeg måtte jo være det ultimate turn-off siden han gikk fra stiv til slapp hver gang jeg viste meg naken for han.

 

Etter dette har jeg lært mye, og funnet ut hvordan mannfolk fungerer.

Hvor ofte hører vi klaging hver gang vi jenter må ty til glidemiddel fordi vi ikke er tilstrekkelig våte?

 

Dette med for tidlig utløsning tar jeg heller som et kompliment i dag fremfor noe annet. Ofte er runde #2 mye bedre når han allerede har fått tømt seg litt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845

Du mangler selvtillit og du er altfor opphengt i henne og det å prestere fremfor din egen nytelse. Paradoksalt nok vil dette gi henne lite nytelse.

 

Det eneste reelle problemet her er tankesettet ditt og reaksjonene rundt dette, ikke episoden i seg selv.

 

Sett i et annet lys, så er jo dette det ultimate kompliment for henne. Tenk at HUN gjorde deg så kåt at du mistet helt kontroll. Hadde jeg opplevd noe slikt, så hadde jeg kanskje ledd av det og sagt noe som:

 

"Hva pokker er du gjør med meg? Det er første gang jeg opplever noe som dette. Du gjør meg tydeligvis sykt kåt. Hvis dette fortsetter, så blir jeg nok nødt til å dumpe deg."

 

Jeg hadde altså gitt henne skylden og sett på det som noe morsomt og til og med positivt. Så hadde jeg fortsatt å kose litt før jeg var klar til runde nummer to.

 

Det du gjør er å skamme deg, være flau og gjøre dette til noe negativt og en stor greie, noe det ikke trenger å være. Opp til deg. :)

Lenke til kommentar

At du freaker litt ut pga lav selvtillit og den flaue følelsen dette kanskje medførte, er forståelig. Men ikke la dette være et hinder for deg i ditt sexliv. Som andre nevner, så kunne du, istedenfor å slutte, bare fortsatt med hva enn dere holdt på med. Penisen ville da blitt klar for en ny runde etterhvert, og du ville vart mye lengre. Som igjen ville endt med et deilig ligg (antar jeg). Dette er virkelig ikke noe "big deal".

Endret av OhEasy
Lenke til kommentar

Dette med for tidlig utløsning tar jeg heller som et kompliment i dag fremfor noe annet. Ofte er runde #2 mye bedre når han allerede har fått tømt seg litt

 

Enig her, selv om jenta ikke har opplevd det før så er det ett gedigent kompliment at mannen er så tent på henne at han kommer så lett. 

 

Alle menn opplever slike ting i en eller annen grad en eller flere (som regel flere) ganger i livet. Så ikke se på dette som ett nederlag, se på det som en erfaring. For neste gang så merker du dine egne signaler bedre, du blir flinkere og flinkere til å justere tempo, eller hva dere gjør under akten.

 

De finnes flere triks til å "utsette" utløsning og tømming.

- Tenk på noe mindre seksuelt og opphissende, f.eks tenk på isbjørner, kalde antaktris, jobb relaterte saker etc etc. Noe som "tar vekk" noe av piffen i ditt hode og kropp.

- Senk tempo og intensivitet.

- Gjør andre ting, f.eks om hun suger deg så kanskje gå over til at du slikrer eller fingrer henne. Eller kanskje be henne ta på seg selv mens du bare ser på. Være kreativ for å få flyten til å gå i akten, men at du bremser deg selv.

 

Og som Zoot sier - andre runde er ofte bedre. Så ikke gi opp, klatre opp på "hesten" igjen og gyv løs. :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...