Gå til innhold

Madla rekruttskole under 18 år erfaringer?


Corza

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal være IKT-lærling for Forsvaret i år men jeg fyller ikke 18 før i desember. Jeg skal til Madla den 25. Juli, og har hørt at jeg ender opp på en såkalt "U18 tropp", å jeg tydeligvis ikke blir å få noe stridsopplæring.

Jeg har prøvd å finne noe Informasjon og erfaringer fra andre som har gjort dette men fant ingenting.

Så jeg lurer rett og slett på hvor annerledes er det å være under 18 på Madla i rekrutten? Hva er er forskjellen for oss under 18 i rekrutten og hva går vi glipp av?

Endret av Occi
skriveleif
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg skal være IKT-lærling for Forsvaret i år men jeg fyller ikke 18 før i desember. Jeg skal til Madla den 25. Juli, og har hørt at jeg ender opp på en såkalt "U18 tropp", å jeg tydeligvis ikke blir å få noe stridsopplæring.

 

Jeg har prøvd å finne noe Informasjon og erfaringer fra andre som har gjort dette men fant ingenting.

 

Så jeg lurer rett og slett på hvor annerledes er det å være under 18 på Madla i rekrutten? Hva er er forskjellen for oss under 18 i rekrutten og hva går vi glipp av?

Har aldri vært på madla men var en IKT lærling under 18 i kontigenten min. 

 

Som IKT lærling var den eneste stridsopplæringen han fikk de to første månedene uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, jeg skal være IKT-lærling for Forsvaret i år men jeg fyller ikke 18 før i desember. Jeg skal til Madla den 25. Juli, og har hørt at jeg ender opp på en såkalt "U18 tropp", å jeg tydeligvis ikke blir å få noe stridsopplæring.

 

Jeg har prøvd å finne noe Informasjon og erfaringer fra andre som har gjort dette men fant ingenting.

 

Så jeg lurer rett og slett på hvor annerledes er det å være under 18 på Madla i rekrutten? Hva er er forskjellen for oss under 18 i rekrutten og hva går vi glipp av?

Jeg var på Madla i 2011. Jeg var 20 år gammel, men hadde en jente i troppen som var 17, fylte 18 (lærling, som deg). Hun gjorde nøyaktig det samme som oss på Madla i hvertfall. Helt normal rekrutt som alle andre. Om det har forandret seg siden da, vet jeg ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...