Gå til innhold

Berg, North, Jumpking? Hvilken trampoline er best?


Anbefalte innlegg

Vi skal kjøpe ny trampoline, derfor lurer jeg på hvilke erfaringer folk har med de forskjellige dyre modellene.

 

Selv har jeg vokst opp med jumpking, så her vet jeg at jeg ikke kan gå feil mtp. på holdbarhet og sprett. Nå er situasjonen derimot litt andeledes, og både pappa og sønn på 2 år skal dele trampoline. Derfor heller jeg nå mot Berg sin Champion med Deluxe sikkerhetsnett av følgende grunner:

 

- Sikkerhetsnettet virker solid, holdbart og intuitivt

- Store, lange fjører i V-formasjon, slik at pappa kan få tilstrekkelig med airtime

- Kraftig kantbeskyttelse. Viktig å kunne stå på siden uten at du raser gjennom eller at noe ryker (kanskje vanskelig med sikkerhetsnett, men uansett).

 

Noen som har noen innvendinger mot denne modellen, evt. gode erfaringer med North sin toppmodell eller andre solide, gode trampoliner?

 

 

På forhånd takk :)

 

 

EDIT:

 

Da var valget tatt, tross liten aktivitet her. Ble Berg Champion! Oppdaterer tråden når vi har fått den og testet den, også oppdaterer jeg den sikkert når vi har testet den over en lengre periode. Ingen overflod av informasjon om de ordentlige trampolinene, så håper det kan være til nytte for noen.

Endret av eyvindeb
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Det hadde vært nyttig å høre oppdateringer på denne ja. Har en hoppeglad sønn på snart 2 år, og lurer på om jeg skal kjøpe en trampoline bare til han, eller en for å hoppe sammen. Utfordringen er vel å få spretten til å passe både en på 90 kg og en på 13.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...