Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Anmeldt for krangling?


Taffenh

Anbefalte innlegg

Hei, jeg lukket øynene mine i 2 sekunder når jeg satt ved et bord på et utested. Dette så tilfeldigvis vakten og ba meg om og følge han ut.

Det gjor jeg. Jeg tenkte at om jeg gjorde hva han sa og oppførte meg så ville han muligens la seg overtale når vi kom ut.

Men han lot seg ikke overtale, og jeg (ikke stolt av dette) tente på alle pluggene. Jeg kranglet høylytt og va til tider meget ufin i språkbruken. Etter 3 minutter så forlot jeg stedet. 

 

Kan dørvakten anmelde dette?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

Så lenge du ikke har utøvd vold så blir du ikke anmeldt, en dørvakt er vant til å bli kjeftet på, og har nok allerede glemt deg :) Bare prøv å oppføre deg bedre neste gang!

Lenke til kommentar

Så lenge du ikke har utøvd vold så blir du ikke anmeldt, en dørvakt er vant til å bli kjeftet på, og har nok allerede glemt deg :) Bare prøv å oppføre deg bedre neste gang!

Phew.. Takk for svar! Har litt mindre angst nå  :wee: 

Ja, det er virkelig ikke likt meg å oppføre meg slik. Jeg skammer meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Så lenge du ikke har utøvd vold så blir du ikke anmeldt, en dørvakt er vant til å bli kjeftet på, og har nok allerede glemt deg :) Bare prøv å oppføre deg bedre neste gang!

Phew.. Takk for svar! Har litt mindre angst nå  :wee: 

Ja, det er virkelig ikke likt meg å oppføre meg slik. Jeg skammer meg.

 

 

Ga du fra deg personlige opplysninger, siden du er så engstelig for det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han kan i grunn anmelde det han vil, som alle andre. Dette høres ut som en bagatell i forhold til det dørvakter kan oppleve i løpet av en helgevakt. Uansett fører nesten alle slike saker i en henleggelse, med mindre det var politi som fikk det med seg.

takk for svar! Politiet var ikke involvert. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Så lenge du ikke har utøvd vold så blir du ikke anmeldt, en dørvakt er vant til å bli kjeftet på, og har nok allerede glemt deg :) Bare prøv å oppføre deg bedre neste gang!

Phew.. Takk for svar! Har litt mindre angst nå  :wee: 

Ja, det er virkelig ikke likt meg å oppføre meg slik. Jeg skammer meg.

 

 

Ga du fra deg personlige opplysninger, siden du er så engstelig for det?

 

Nei, det gjor jeg ikke :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Så lenge du ikke har utøvd vold så blir du ikke anmeldt, en dørvakt er vant til å bli kjeftet på, og har nok allerede glemt deg :) Bare prøv å oppføre deg bedre neste gang!

Phew.. Takk for svar! Har litt mindre angst nå  :wee: 

Ja, det er virkelig ikke likt meg å oppføre meg slik. Jeg skammer meg.

 

 

Ga du fra deg personlige opplysninger, siden du er så engstelig for det?

 

Nei, det gjor jeg ikke :)

 

 

Da er det null sannsynlighet. 

Lenke til kommentar

 

Så lenge du ikke har utøvd vold så blir du ikke anmeldt, en dørvakt er vant til å bli kjeftet på, og har nok allerede glemt deg :) Bare prøv å oppføre deg bedre neste gang!

Phew.. Takk for svar! Har litt mindre angst nå  :wee: 

Ja, det er virkelig ikke likt meg å oppføre meg slik. Jeg skammer meg.

 

 

Oppsøk utestedet og be om å få kontakt med dørvakten... be om unnskyldning. Ikke for å unngå anmeldelse men det er folkeskikk når man ikke oppfører seg, promille er ingen unnskyldning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Heldige deg. Da kan du slappe av. Vær forsiktig med ord heretter. Folk kan anmelde deg bare for noen ord som ikke var meningen.

 

Verre gikk det for meg. Jeg ble anmeldt av munnen ekskjæreste for ordbruk. Men han hadde brukt ord som han tydeligvis trodde jeg hadde slettet bevisene på selv. Men 3 og en halv måned er gått siden avhør.... jeg vet ikke utfallet og lever i angst. Men på en måte er jeg rolig for jeg synes at det blir for dumt hvis politiet velger å bøtelegge meg for det når han selv har del i det. Men du kan ialefall roe ned. Og vær forsiktig for enkelte mennesker er veldig på å skulle anmelde. Så vær forsiktig med ord. Lykke til :)

 

Anonymous poster hash: d458e...168

Lenke til kommentar

Heldige deg. Da kan du slappe av. Vær forsiktig med ord heretter. Folk kan anmelde deg bare for noen ord som ikke var meningen.

 

Verre gikk det for meg. Jeg ble anmeldt av munnen ekskjæreste for ordbruk. Men han hadde brukt ord som han tydeligvis trodde jeg hadde slettet bevisene på selv. Men 3 og en halv måned er gått siden avhør.... jeg vet ikke utfallet og lever i angst. Men på en måte er jeg rolig for jeg synes at det blir for dumt hvis politiet velger å bøtelegge meg for det når han selv har del i det. Men du kan ialefall roe ned. Og vær forsiktig for enkelte mennesker er veldig på å skulle anmelde. Så vær forsiktig med ord. Lykke til :)

 

Anonymous poster hash: d458e...168

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...