Gå til innhold

Polar pulsklokke A300 eller M400?


Anbefalte innlegg

Vurderer da og kjøpe ny pulsklokke ettersom den jeg har er ødelagt. Står mellom A300 og M400. Har lest litt og ønsker høre her om noen har en av disse og vil si litt om hva de synes? Jeg trener styrke, løper og deltar en del på gruppetimer. Er også opptatt av kaloritellig. Er en ganske liten jente så muligens m400 blir veldig stor for mitt tynne håndledd? Del gjerne erfaringer! ☺️

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Jeg var gjennom samme prosess som du er i nå for noen uker siden og valget falt på M400. Jeg er kjempefornøyd! Spesielt til løping er den super. Jeg trener ikke noe særlig styrke og gruppetimene jeg går på er for det meste stretching og yoga, så de to kriteriene må noen andre ta vurderingen av. 

Lenke til kommentar

Jeg har M400 og bruker den til jogging/intervaller og crossfit. Fungerer veldig bra. God batteritid. Jeg har den på hele tiden for å holde styr på aktivitet. På nettet (og app) får du god oversikt over hvordan du ligger ann i forhold til aktivitets-/kalorimål, fremgang og lignende. Jeg har spede hender og håndledd. Klokken virket veldig stor og tung i starten (hadde Fitbit Flex før), men vente meg fort til det. Tar den av når jeg sover. Hadde litt problemer i vinter med at klokken var for stor i forhold til ermer på jakker og gensere. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...