Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Det værste sviket du har opplevd?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja, svik og svik.

Hadde en venn som var fortrolig med alt med meg. Jeg hjalp han en del med å slutte på stoff og andre ting. Men plutselig sluttet han å prate med meg, og spørre om hjelp og andre ting. (dette var ikke et etveis forhold. Jeg brukte han mye til å fikse praktiske ting, så det var et godt gi og ta forhold spør du meg.) Det endte med at han fikk gjeld oppgjennom ørene fordi han ikke fikk betalt regninger, og han lot ikke meg hjelpe meg med slike ting han slet med. Etter hvert følte jeg at det ble feil å bruke han til praktiske ting også, som ballet seg tydeligvis opp til ting som ødela vennskapet vårt helt. Jeg forstår ikke hvorfor helt hvorfor det ble sånn det ble. Men jeg føler meg litt ført bak lyset av hele saken.



Anonymous poster hash: 36377...c8e
Lenke til kommentar

Ja anmeldelse slik at jeg havnet i fengsel i lang tid. Det har gjort meg ekstremt sinna.

 

Å bli ignorert og anmeldt av min eks rett etter at vi hadde nettopp hatt sex. Det gjør meg sinna fortsatt, og gjorde meg sinna. Men jeg har klart å lære meg et liv med det. Jeg er vel mer skuffet og føler meg utnyttet sexuellt mer enn hva jeg føler meg sint. Sint er jeg innvendig på han men jeg sier til meg selv: hva hjelper det å være sint på en som ikke kan behandle meg verdig? Ingenting. Det beste er å bare innse at fyren er en idiot og thats it. 

Thats life. Men du havnet i fengsel , og det har ikke jeg gjort ennå. Hadde jeg gjort det så hadde jeg opplevd det som ganske urettmessig og gått til pressen med det. 

 

 

 

Anonymous poster hash: 36c9c...52b

Lenke til kommentar

Ja anmeldelse slik at jeg havnet i fengsel i lang tid. Det har gjort meg ekstremt sinna.

 

Hvorfor ble du anmeldt? Følte du det var urettmessig? 

Dersom du følte det urettmessig så er det ikke så merkelig at du ble ekstremt sinna. Hadde jeg havnet urettmessig i fengsel så hadde jeg blitt ekstremt sinna jeg og. 

 

Anonymous poster hash: 36c9c...52b

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte 3 bakevarer på coop her nylig. Det sto ta 3 småbakst for 20 kroner og hver kosta 10,50.

 

God deal tenkte jeg, men når jeg kom til kassa og kommenterte at prisen var for høy så hun at det var ta to for 20, ikke tre.

 

Men de koster jo ti kroner hver....

 

Good deal my ass!

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Oh yeah, flere ganger av flere folk. Faren min sviktet meg når han julte meg opp og drev med emosjonell terror da jeg var liten (og svikter meg fremdeles da han ikke har baller til å si at han er lei seg eller at det han gjorde var feil engang), en eks installerte spyware på pcen min og fulgte med på alt jeg gjorde (etter bruddet) og terroriserte meg (gikk ikke til politiet, skulle ha gjort det men da hadde de konfiskert laptopen min i x antall år for så å henlegge saken, så jeg sa fuck it og gikk heller videre med livet). Har også blitt jult opp av ett veldig nært familiemedlem da de hadde en psykose og jeg prøvde å holde en annen mindreårig trygg, vi snakker blåveiser på overkropp og fult i fjeset, hoven overalt, politiet ble tilkalt og måtte beordre henne om å gå av meg.

Folk vil svikte deg masse i løpet av livet, det er hva du velger å gjøre etterpå som definerer hvem du er; er du ett offer eller en sterk persjon? Jeg nekter å være ett offer. Shit happens.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...