Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

å gå rundt manipulert og tro at eksen savner meg


Anbefalte innlegg

Jeg er nok manipulert. Eksen forlot meg etter veldig mye og lang kontakt. Vi gikk på en haug med kinoer sammen. Vi gikk ut å spiste. Bilturer. Og mye sex både inne og ute. Han sa at jeg var hans livs beste sex. Og så ville han ikke ha mer med meg å gjøre. Jepp. Hvorfor skal jeg tro at eksen savner meg? Det logiske er at han ikke gjør. Han skiter i meg. Det er det logiske.

 

Anonymous poster hash: 945d5...e7b

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg forstår ikke: Har han gitt uttrykk for at han savner deg, etter han forlot deg?

 

Hvis du baserer antagelsen om at han kanskje savner deg på det han sa før han forlot deg, så blir jo det litt feil...

 

Nei han gir ikke uttrykk for at han savner meg. Han har bare satt i gang litt jævelskap etterpå. Men ellers så viser han ikke noe følelser. 

 

Jeg må ærlig si at jeg skulle ha forlatt han for lenge siden men ble fordi han ble lei seg da jeg sa at jeg ville gå. Så det går opp i opp. Men jeg ville gå fordi han hadde en annen som han hadde for tett forhold til. Og det aksepterte jeg ikke. 

 

Sier til meg selv: Ikke tro at han lager jævelskap fordi han har følelser. Tro at han gjør det bare fordi han er sånn, og gir faen. Men lett å gå rundt å tenke det ene og det andre av og til. Årsak: han lagde så mye styr. 

 

Anonymous poster hash: 945d5...e7b

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...