Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Båten og "fartsstripa" gjør alt for bildet, og er vel det som trigga utløserfingeren :) mulig det heller litt til venstre uten at det gjør så mye her. Litt kjedelig himmel, ser antydning til skyer som kanskje kunne vært hentet inn i behandlinga.
Mvh Oddmund

Endret av okjo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Båten og "fartsstripa" gjør alt for bildet, og er vel det som trigga utløserfingeren :) mulig det heller litt til venstre uten at det gjør så mye her. Litt kjedelig himmel, ser antydning til skyer som kanskje kunne vært hentet inn i behandlinga.

Mvh Oddmund

Jo, jeg tror du har rett i at det heller litt  mot venstre, det skal jeg greie å gjøre noe med, men om jeg greier å hente noe ut av himmelen er jeg mer usikker på, men jeg kan gjøre et forsøk :)

Og ja det var båten og stripene som gjorde at jeg trykte på knappen. :)

Lenke til kommentar

Ja, da skal du vel båte litt oppi der au?

Greit utsnitt og komp uten noe å sette negativfingeren på her.

 

Roar

 

Vi har ikke planlagt noe som helst på ferien, annet enn retningen, resten tar vi på sparket. :) Kanskje blir det en båttur, kanskje ikke. Hvalsafari hadde jo vært gøy!

Takk for kommentar. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott komponert bilde med fartsfølelse , skarpt med fin naturlig fargepalett og et fint lys .

Etter opprettingen og en smule etterarbeid ble det mye bedre . Jeg går derfor for v2 .

 

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...