FranZe Skrevet 6. juli 2016 Skrevet 6. juli 2016 Har lagt inn en ordre hos DI og tenkte jeg skulle hente kabinettet i morgen. Har ett godt stykke å kjøre (2-3 timer) tur-retur. Derfor tenkte jeg å starte å kjøre før de har åpnet Når jeg bestilte sto det at de hadde ett stk 750D kabinett i trondheim og nå står det 0. Er bildet av ordren under. Sliter litt med å forstå den. Det er grønn leveringsdato samtidig som det står at det er rest... Vet det er noe med at ordrene går gjennom avdelingen i Oslo og om det kan være derfor det står rest? Bare tut&kjør og håpe på det beste?
LMH1 Skrevet 7. juli 2016 Skrevet 7. juli 2016 Du bør sjekke ved å ringe eller sende epost. Ofte bestiller digital impuls gjennom komplett.no de er ofte raske å levere, men problemet er hvis datoen er feil får du bomtur. Det er veldig frusterende. De gidder vel ikke gi noe kompensasjon på det. Så ville spart bryderiet å ringe\sende epost først. For å være sikker.
FranZe Skrevet 7. juli 2016 Forfatter Skrevet 7. juli 2016 Ringte de 1 min. over kl. 10. De hadde det nå sa de og det stemte det, fikk det siste En ting som irriterer meg er at det er alt for korte kabler i det kabinettet, som hdd led og det små knasket der. Ble nødt til å strekke de på tvers over hk'et... Må se etter noen forlengere der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå