Gå til innhold

endelig, prommy @ 3dfxcool


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
sikkert bare rykter.....tror ikke den kommer.... tror dere ikke di ville lagt den ut for salg vist den kom inn i dag? og at di hadde reklamert for den en tid i forveien??...for å få litt blest om produktet.... dette lukter det ikke godt av,,

Nei...begynner faktiskt å lure litt selv. Kan være det kommer engang ivertfall, men ikke nå... :roll:

Lenke til kommentar
sikkert bare rykter.....tror ikke den kommer.... tror dere ikke di ville lagt den ut for salg vist den kom inn i dag? og at di hadde reklamert for den en tid i forveien??...for å få litt blest om produktet.... dette lukter det ikke godt av,,

Nei...begynner faktiskt å lure litt selv. Kan være det kommer engang ivertfall, men ikke nå... :roll:

en prommy skal jeg ha.....eller vapo vist ikke en prommy kan skaffes til en grei pris..men,,,dette ser stygt ut......etter jul...da skal det handles. er med i den case compon. skal modde så det griner.... tror jeg trenger cpu oxo...får ikke liv i min maskin. :mad:

Lenke til kommentar
finner INGEN prommy i norge :(

Tror jeg gir dem èn uke til jeg, så begynner jeg virkelig å miste håpet! :cry:

latterlig er dere! gå inn på netconnection.no se deretter på VENSTRE side. der står det Nventiv.. (som dere KANSKJE vet så lager de Prometeia...) trykk på "linken" og der står det at mach II kommer snart..

 

jeg har selv vært i kontakt med 3dfxcool om når de får prommy, og de sa til meg at det var stor sannsynlighet for at den kom på fredag (idag).

 

gi meg EN god grunn til å legge ut "falske" rykter her på ok.no.. herregud..

Lenke til kommentar
finner INGEN prommy i norge :(

Tror jeg gir dem èn uke til jeg, så begynner jeg virkelig å miste håpet! :cry:

latterlig er dere! gå inn på netconnection.no se deretter på VENSTRE side. der står det Nventiv.. (som dere KANSKJE vet så lager de Prometeia...) trykk på "linken" og der står det at mach II kommer snart..

 

jeg har selv vært i kontakt med 3dfxcool om når de får prommy, og de sa til meg at det var stor sannsynlighet for at den kom på fredag (idag).

 

gi meg EN god grunn til å legge ut "falske" rykter her på ok.no.. herregud..

i DAG er det lørdag........no prommy.......................kiss my.....

Lenke til kommentar
finner INGEN prommy i norge :(

Tror jeg gir dem èn uke til jeg, så begynner jeg virkelig å miste håpet! :cry:

latterlig er dere! gå inn på netconnection.no se deretter på VENSTRE side. der står det Nventiv.. (som dere KANSKJE vet så lager de Prometeia...) trykk på "linken" og der står det at mach II kommer snart..

 

jeg har selv vært i kontakt med 3dfxcool om når de får prommy, og de sa til meg at det var stor sannsynlighet for at den kom på fredag (idag).

 

gi meg EN god grunn til å legge ut "falske" rykter her på ok.no.. herregud..

La oss si at; "den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves" ;)

 

*host*mandag*host*

 

PS: Det vil da si at den som venter på noe MEGET godt, ihvertfall ikke venter forgjeves :green:

Lenke til kommentar
ja jøss...lett i endel minutter nå ja...fant ingenting 

 

Viss du kikker litt nøye etter, så kan du se at det står noe rart i venstre siden av siden.. Står et navn som er "nVentiv".. Vet du hva det er?? Stemmer.. Prommy.. trykker du inn på denne så får du frem:

 

Mach II fra nVentiv'

 

Kommer snart.

 

Må ikke gi opp såfort alle sammen..

SAK

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...