staljin Skrevet 26. februar 2002 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2002 Hei, Lurer på om det finnes et program som på en måte regulerer lyd styrke på MP3 filene, slik at det blir samme lydstyrke på filene når man brenner de til CD og ikke at man må hele tiden regulere lydstyrke. ¨Håper jeg blir riktig forstått. Hilsen Staljin Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 26. februar 2002 Rapporter Del Skrevet 26. februar 2002 Finnes mange program som har en "normalize" funksjon som gjør det du ber om. Ta et søk på download.cnet.com så finner du flere program som gjør jobben. Selv har jeg prøvd normalize en gang og jeg gjør det aldri igjen. Du ødelegger lydbildet totalt. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. mars 2002 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2002 tror Nero har denne funskjonen innebygget...jeg har iallefall fått spm om jeg vil at alle sangene skal ha samme lydnivå etter brenning... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. mars 2002 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2002 Quote: On 2002-03-02 21:23, ilpostino skrev:tror Nero har denne funskjonen innebygget...jeg har i alle fall fått spm om jeg vil at alle sangene skal ha samme lydnivå etter brenning... ETTER brenning? :wink: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 2. mars 2002 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2002 blir det forskjell på lydnivået når du brenner mp3 som musikk cd'er?? det har ikke skjedd med mine CD'er. isåfall så lite at jeg ikke har merket det. Lenke til kommentar
Rusmusa Skrevet 2. mars 2002 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2002 MusicMatch Jukebox er et bra program som kan konvertere og brenne musikk, og det har en funksjon som heter Volume Leveling som gjør at lyden blir like høy på alle sangene. http://www.musicmatch.com/ Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 5. mars 2002 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2002 MP3-CDburner eller.no som brenner Mp3 filene dine direkte til CD'n uten å legge no temp. filer på harddisken din før den brenner, har en normalizer funksjon, slik at den drar opp volumet på de som har lavt volum, og demper volumet på de som har høyt volum. Vanlig normalizer % er vel 98 tror jeg! Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 5. mars 2002 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2002 MP3-CDburner eller.no som brenner Mp3 filene dine direkte til CD'n uten å legge no temp. filer på harddisken din før den brenner, har en normalizer funksjon, slik at den drar opp volumet på de som har lavt volum, og demper volumet på de som har høyt volum. Vanlig normalizer % er vel 98 tror jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå