Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Har vært i lag med en jente i 2 år, eneste som er problemet er at hun er så sykt sjalu.

Når vi er ute å drikker, om jeg snakker med en jente for eks, kan hun bare forlate festen uten å si ett ord, så får jeg høre det når jeg kommer hjem uten at jeg skjønner dritten. Dette har vært tilfellet så mange ganger at jeg husker ikke alle. Hun sier at alle jenter ser på meg, ''hvorfor snakket du med hun, fordi hun var så fin?'' etc.

Har blitt så lei dette at jeg gidder ikke gå ut lengre.

 

Det har faktisk vært tilfelle når jeg har vært ute med kompiser også, kansje for en drink eller to på resturant så kan det klikke helt for henne, for hun mener jeg er ute med kompiser for å sjekke opp jenter.

Selv kliner hun med flere jenter ute på fester, ikke at jeg bryr meg men hun har aldri spørt om det er OK for meg.

 

Hun har vært på facebooken min og mobilen min også med denne sikre tro på at jeg er utro, dette er noe jeg sliter med å glemme rett og slett. Hvordan kan jeg stole på en person som har gått gjennom mine private ting? 

 

Noen som har vært borti lignende før?



Anonymous poster hash: d3cc2...633
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du vet allerede at hun er passiv aggressiv og dramaqueen. Jeg kan ikke fordra slike jenter. Men du får velge selv hvor lenge du gidder å høre på alt gnålet.

 

Hun oser usikkerhet, ansvarsfraskrivelse og dårlig kvalitet. For øvrig tenkte jeg det samme som Lithe.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Det høres ikke helt bra ut. Har du noen gang gjort noe som muligens har gjort at tilliten til deg er borte?

Ikke som jeg vet, men er jo ikke annet enn at jeg snakker med en annen jente før jeg får høre det. Er så lei av å bli anklaget for ting jeg ikke har gjort. Greit for henne å henge med andre gutter. Når jeg spurte om jeg kunne være med andre jenter sa hun ''Det er ikke normalt for gutter å være med andre jenter når de er i forhold'' Jepp.

 

Anonymous poster hash: d3cc2...633

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Da var det bare å løpe. Min erfaring er at de som er sykt sjalu ofte er det fordi de er utro selv. Dessuten er det slitsomt å leve med. Hun ender bare opp med å dytte deg vekk fra seg selv. Jeg forstår ikke overdreven sjalusi. Har man ikke tillit til hverandre er det ikke liv laga. 


Anonymous poster hash: 10a8e...361



Anonymous poster hash: 10a8e...361
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Har du tatt det opp med henne? 

Det kan virke ut som hun sliter med seg selv eller sin selvtillit. Mange jenter har generelt vanskeligheter med å stole på sin kjæreste - kanskje har de opplevd noe tidligere som gjør det vanskelig? Kanskje hun føler seg verre om seg selv når hun ser at du snakker med andre jenter? Mange ganger trenger en jente stadig en bekreftelse. Enkelte ganger er det også en tilfelle at hun beskylder deg for å lette på sin egen samvittighet. 

 

Jeg syns du bør ta det opp med henne. Dere må jo kunne snakke sammen om slike ting. Si at det ikke er greit for deg, og at det begynner å bli slitsomt. Du kan også spørre henne om hvorfor hun anklager deg. Hva er det hun føler når hun plutselig bare velger å gå. Håper dere finner ut av en løsning sammen. 

Lenke til kommentar

Min første kjæreste var veldig sjalu, men vedkommende var også den av oss som endte opp med å være utro av oss. 

Har også opplevd dette. Kan som OP også bekrefte at hu rota gjennom mobil og pc i tide og utide.

 

Jeg er også helt enig med teb1986, veldig glad for at jeg gikk fra hu.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...