Gå til innhold

Har jeg angrerett?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

For 9 dager siden kjøpte jeg en Sony Ericsson T310 hos Spaceworld. Jeg kjøpte telefonen med ringkontantkort. Vet det høres veldig idiotisk ut, men jeg oppdaget ikke før i dag at det stod et klistermerke på mobilen der det stod at den var låst til Telenor i 12.mnd. Dette er svært dumt for meg da jeg ofte låner bort mobilen til folk som har netcom. Da jeg kjøpte telefonen ble jeg IKKE opplyst om at den var låst til Telenor. Nå vil jeg ha pengene tilbake og kjøpe meg en annen en annen plass enn hos Spaceworld. Er det noen som har peiling på om jeg har rett på pengene tilbake p.g.a mangelfull informasjon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trur du har litt problem med å heve kjøpet viss det var ein vanlig butikk du handla i. Informasjonen var jo trykka på telefonen ( eller boksen?)

 

Samt at kjøper ein kontantkort telefoner er dei pr definisjon låst til operatør

( korleis ellers kan dei vere billigare enn fullpris telefonene?)

 

Når det gjeld Netcom sine kontantkort telefoner må du sprette ei forsegling før du opner telefonboksen, når den er tatt har du godtatt vilkåra for telefonen.

Trur vel telenor har noko lignande.

 

 

Viss butikken går med på å heve kjøpet er det berre av godvilje og ikkje noko dei treng å gjere, men det er ikkje umulig å prøve.

 

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...