Gå til innhold

Hoftehengt snutebag


Anbefalte innlegg

Jeg kom over en annonse for Lowepro Off trail 1 og 2 og ble minnet på hvor mye plunder det er med å ha skulderstropp på snutebagen. Snutebagen min begynner også å bli temmelig slitt så det er på tide med en ny og da vil jeg ha en med hoftefeste. Nevnte snutebager synes jeg er i største laget og i styggeste laget så jeg søkte litt til og kom over den litt mindre Lowepro Inverse 100 og 200, som er noe mindre/bredere fremdeles ganske stygge. Det samme gjelder Lowepro Outback 100 og 200. Sidenote: Lowepro har en utrolig irriterende hjemmeside der mange av produktene rett og slett ikke finnes og resten er uoversiktlig. :realmad: Så jeg tenkte jeg skulle prøve å finne andre merker og kom over Caseman AW02 som jeg synes ser ok ut.

 

Vet dere om flere lignende jeg bør sjekke ut?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Har du sett på Think tank digital holster? Rene snutebagger. Jeg har et par sånne. Strålende fornøyd.

Jeg også synes disse er gode, dessuten er de pene å se på i real life. Enkel og stilren design, virker også svært solide.

 

Man får også mange forskjellige hoftebelter til dette systemet alt etter hvor god polstring og hvor mye man skal ha i beltet. Beltet jeg har er godt polstret og kanskje bedre enn mange av de hofteveskene som finnes. Det finnes mange småvesker,, flaskeholdere etc til systemet.

Digital Holster er også genial i og med at snuten kan forlenges ved behov, slik at man kan sette på et lengre objektiv.

 

Think Tank lager også systemer for politi og militære, her er det da snakk om våpenhylster etc. Solide saker.

Endret av Bringisen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...