Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilforsikring?


knutby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ihvertfall, jeg har lært litt om dette med forsikriger. Det billigste er ikke alltid det beste!

 

Forsikringsmegleren vår har fortalt det at If er dyrere enn de andre. Men om det oppstår noen skader, er de mer villige og enklere å få ut penger fra. I tillegg driver de med en egenandelskonto hvor de setter inn penger for hvert år du har vært skadefri.

 

Men, hvis du ikke skal ha kasko (enig i at det ikke lønner seg...) så er det vel like greit med noen billige.

 

Frakfurt eller en eller annen tysk eller nederlansk by, husker ikke hvilken ;)

har billige bilforsikringer. Men de er kjent for å være vanskelig når det gjelder utbetalinger...

Lenke til kommentar

Når jeg sku forsikre mopeden min (de gode moped tider) ringte jeg til alle de forsikringsselskapene jeg fant i tlf. katalogen, vertfall de jeg hadde hørt om! Derreter gav jeg de litt info om meg og om hvilken moped jeg sku forsikre, fikk pris på full forsikring/ ansvar/ tyveri/personforsikring osv.... skrev ned de forskjellige prisene på hvert selskap og til slutt valgte jeg de som var billigst for mine behov! Ringte de opp igjenn, og da hadde de infoen min, så sa jeg att jeg sku tegne forsikring hos de!

 

ganske ok måte å gjøre det på! kanskje litt tungvindt, men du finner vertfall ut hvem som er billigst!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...