Gå til innhold

Vannkjøling


Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor man kan få tak i denne? Har sjekket en del rundt på nettet, men finner ikke noen som har den, så fint om noen kunne ha hjulpet meg der.

Har sendt e-mail til diverse leverandører, men kun fått svar fra Microplex, og de kunne ikke skaffe den.

Jeg er ganske ny på dette området, så hvis noen har noen tips, så tar jeg gjerne imot det. Evt andre vannkjølingsett som er bra(gjerne litt tøffe å se på også)

Jeg skal bruke settet på en AMD xp2500.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg har hørt at radiatoren er litt dårlig på den, men det var egentlig fordi den så litt kuul ut, og fordi dette er første gangen jeg skal prøve meg på vannkjøling.

Men jeg er åpen for "alle forslag" ville helst hatt et eksternt sett.

 

Skal investere i et Xaser3 kabinett(det blå vel og merke) og da hadde jo den passet utrolig bra på toppen der....

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig så vet jeg ikke hva som passer best, jeg er ny i denne verden, så derfor spør jeg noen av de som kan det, det er vel det forumet er til?

Jeg gidder ikke å høre noe om at "så stygg den er osv", det var ikke det jeg spurte om, så er det mulig å få litt seriøse svar her?? :shrug:

 

Takker på forhånd!

Lenke til kommentar

Selv om blokken ser "dårlig" ut, betyr ikke at den er det. Ja, den ser enkel ut, men jeg viser til et godt, gammelt uttrykk: KISS; Keep It Simple Stupid. En vannblokk er ikke dårlig selv om den ikke har plexitopp:-p Det er ikke alle som gidder å la maskinen sin se ut som et juletre! At den er i ett stykke metall viser heller at den er sikrere mot lekkasje og sånn.

 

Jeg synes at dette ser ut som et kongesett! Men det hadde vært kjekt med en test ett eller annet sted:) Spes fett er at man kan dra laaange slanger og plassere hele kjøleboksen langt vekk:-D

 

Forresten: jo lenger slanger, desto bedre kjøling!? Vanntemp kommer jo aldri lavere enn romtemp uansett...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...