Zvinx Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 Halo!!! Jeg har nettopp blitt den stolte eier av et Gforce fx 5900 kort, V9950 serien. (det er bra ,,,, Men alle sier jeg burde ha valgt ATI :gretten: ....Men jeg liker det no!!!) *MAX=Full skjermoppløsning og alt på maximum detaljer Problemet er: alt kjører glat,,,; Max Payne 2 MAX, vice City MAX, Need For Speed Underground MAx, men... Counter-Strike: "The Open Gl mode is not supportet by your video card HELP, Noen som har opplevd lingnende??? Må nevne at jeg hadde sinnsyke problemer med driverne, løste det ved system-gjenoppretting........ Men det har funka og game cs.... Men nå funker det ikke:-( Noen som har lignende kort og opplevd det samme?????????
Zvinx Skrevet 24. november 2003 Forfatter Skrevet 24. november 2003 Hallo.... Har nettopp testa Halo med mitt Gforce Fx,,, Sant, DET KJØRTE SATAN I ****** SÅ SMOOTH DELUXE X 99999999999999 HALLO!! DET HVAR EKKELT OG SPILLE FORDI DET HVAR SÅ MANGE DETALJER :
BenSin Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 Hallo.... Har nettopp testa Halo med mitt Gforce Fx,,, Sant, DET KJØRTE SATAN I ****** SÅ SMOOTH DELUXE X 99999999999999 HALLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DET HVAR EKKELT OG SPILLE FORDI DET HVAR SÅ MANGE DETALJER Herregud, er det mulig?
formann Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 Hallo.... Har nettopp testa Halo med mitt Gforce Fx,,, Sant, DET KJØRTE SATAN I ****** SÅ SMOOTH DELUXE X 99999999999999 HALLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DET HVAR EKKELT OG SPILLE FORDI DET HVAR SÅ MANGE DETALJER Slutt å drit deg ut da.. er det noe som ikke kjører bra så er det FX5900 og HALO.. spiller du i 320*200 eller? Og duh.. 14is-kåre.. bare så du vet det; Det er INGEN skjermkort som kjører HALO bra.. selve grafikkmotoren har noen problemer.
Zvinx Skrevet 24. november 2003 Forfatter Skrevet 24. november 2003 He he,,, fjortis kåre!!!! Nei da.... Det kjørte no helt glatt.... på 1280x1204.... Og alt på max opplåsning.... Men kan du heller ikke hjelpe meg med cs problemet mitt???? "Formann"
|SeVen| Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 Prøv å last ned de nyeste driverene du. Hvor får du beskjed om at kortet ikke støtter openGL ? Vis det er under "Video modes" så er det normalt å få den vis du trykker på openGL. Bare å trykke OK på det. Vis du leser hele meldingen så skjønner du det. Hvordan får du til HALO glatt ?? Mitt 9800pro klarer ikke halo 100% "rent" og trokke 5900 er så mye bedre. Men er vel forskjellige definisjoner på "glatt" og, mange som påstår 30 fps er det! Mens 100fps burde være et minimum for å kalle det glatt!
Zvinx Skrevet 24. november 2003 Forfatter Skrevet 24. november 2003 He he, nei sant... Skal skjekke FPS!!!! Nyste driverne har jeg, beskjeden kommer når du går i i et spill: Play on lan, create game, ordne man og ok. Det er da beskjeden kommer:-(
dp Skrevet 25. november 2003 Skrevet 25. november 2003 (endret) lukter driverfeil her.. bytt til en annen driver å prøv. edit: ro ned med alle utropstegnene, de irriterer meg grenseløst. Endret 25. november 2003 av the best one
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå