Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Veldig treig PC-står disk D er full, men kommer ikke inn?


Anbefalte innlegg

Hei!

Det står at min D-disk (RECOVERY (D:) er nesten helt full, og mistenker at det er derfor PC'en min er så grusomt treig. Det rare er at jeg ikke har noe som helst på denne disken (så vidt jeg vet).

 

Når jeg dobbeltklikker meg inn i mappen D, kommer jeg til en mappe der "recovery" ligger (se vedlagt fil). Når jeg klikker på denne, får jeg opp en beskjed (se vedlagt fil). 

Hva i alle dager betyr dette?? Hvorfor er D-disken full? Skjønner ingenting...

 

 

post-157155-0-26587800-1465291836_thumb.jpg

post-157155-0-63323700-1465291842_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er den disken windows har brukt som back-up. Det betyr bare at om du formaterer/sletter den kan du ikke bruke system restore før du har tatt back-up igjen.

 

Edit. Bruker du windows 8, foreslår i såfall at du formaterer og foretar en clean install av win 10. Lettere å navigere. Det er også fortsatt gratis for alle med win 7/win 8.

 

https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10 oppdater først, og så foreta en clean install. Da vil det registrere at du har en lovlig versjon og du trenger ikke å styre med produkt nøkkel osv.

Endret av GeneralUser
Lenke til kommentar

Ok, så jeg kan egentlig bare slette hele mappen/disken, hvis jeg har backup av filene mine? Er det i såfall bare å trykke "slett"?

Jeg har windows 8 tror jeg ja, har forsøkt å innstallere windows 10, men den bare søker etter oppdateringen uten å finne den...

 

Tusen takk!

Lenke til kommentar

Det ser it til i flg teksten å være "one button push" recovery partisjon fra HP.

Sletter du denne vil du ikke lengre kunne gjenopprette din medfølgende preaktiverte utgave av HP Windows til fabrikk instillinger eller re-installere det samme operativsystemet og lisens fra HP recovery.

Alle ferdig PC/laptopper kommer med dette i stedet for operativsystem media på DVD.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...