Gå til innhold

[WIN10] Virituelle desktops


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg spiller en del CSGO, som må være i fullskjermmodus for å få visse oppløsninger og litt annet diverse, jeg opplever det som ganske slitsomt å alt-tabbe inn og ut av spillet, da det ikke går spesielt raskt, og at siden jeg kjører spillet i lav resolution blir min andre monitor påvirket pga dette og skyver de allerede åpne programmer og vinduer flyttet utenfor skjermen. 

Det jeg har gjort for å "unngå" dette er å flytte min skjerm nummer 2 som fysisk står på høyre side, til å virituelt stå på venstre, da flyttes ikke programmer og vinduer ut av skjermen, men jeg står igjen med irritasjonen ved å måtte alt-tabbe ut og inn. Dette gjør jeg relativt ofte, da jeg både streamer og diverse andre ting mens jeg spiller, og det er veldig ofte ting jeg undersøker/leter opp på nettet.

Spørsmålet mitt er som følger - er det noen måte å "alt-tabbe" uten at CSGO lukker seg, altså på en måte skape to desktops (men som fungerer som vanlig når jeg er ute av diverse spill), så jeg kan skifte i mellom de uten at CSGO minimaliserer seg og alt på monitor 2 skyves utenfor?

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...