Gå til innhold

astek waterchill!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var altså jeg som var vennen til mr. devil da... og nå ligger den på 35 grader idle... og da er den klokka til 3,3 ghz.... skal snart klokke videre...

kan holde deg oppdatert hvis du vil... bare husk at hvis du skal kjøpe det, så må du huske å skjære kablene HELT beint, ellers kan du risikere å få lekasje, slik som jeg gjorde da... men dette var pga min egen dumhet :p jaja, ingenting skjedde vel egentlig...

 

Edit: "vennen" uten " "

Endret av Libbe
Lenke til kommentar
Mr.Devil. skrev:

Han har et chiftech(skrives det sånn)big tower og på psu'n står pumpen med tank og vi har festet radiator i de nederste cd-rom slotene på en litt merkelig måte.

 

Har samme tower i sølv, tenkte og fjerne den nederste 3,5" drevenevrønen og feste pumpa/vanntanken der og så feste radiatoren øverst i kabinettet "taket" går dette eller blir det bare rot? Skal ha vga og cpu blokk og lurer på om radissen er kraftig nok?

 

 

Libbe skrev:

hmm jaja, har fått klokket den til 3,5 ghz nå da... og idletemp ligger på 36-38 grader...

 

Ikke værst :-) hvordan pasta brukte du?skal selv bruke as5 ;)

 

 

 

Fjaslokt skrev:

Litt feilpostet ?

 

Klar over det men gjort er gjort ;)

Endret av e_rik
Lenke til kommentar

e_rik

Har samme tower i sølv, tenkte og fjerne den nederste 3,5" drevenevrønen og feste pumpa/vanntanken der og så feste radiatoren øverst i kabinettet "taket" går dette eller blir det bare rot? Skal ha vga og cpu blokk og lurer på om radissen er kraftig nok?

 

Vi brukte den pastaen som fulgte med. Han har cpu.chipset og vga. Pumpen står oppå psu'n sammen med tanken mens radiatoren står i de nederste cdrom slotene(hva f*** heter det,husker ikke :mad: )

Endret av Mr.Devil
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...