Gå til innhold

Lommepenger - 14 dager på Gran Canaria


Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal reise til Gran Canaria i juli og blir der i 14 dager. Hvor mye lommepenger bør jeg ha for en person? Er en tusenlapp om dagen fornuftig, slik at jeg reiser med om lag 14 000 kr? Eller bør jeg ha mer? Kommer nok ikke til å ha noe overforbruk, men blir nok både lunch og middag ute + at jeg ønsker å leve greit uten å tenke for mye på budsjett. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva ønsker du å gjøre der nede? Hvem reiser du med osv? 14000 kan holde lenge, men også være alt for lite om du drar på fylla tur med kompisgjengen osv. 

Reiser med frøkna. Blir nok mest avslapning på stranda osv, men kommer nok til å dra på et par utflukter for å se litt annet også. Vært der nede i det siste? Vet du sånn ca. hvordan prisnivå det er på restauranter osv?  

Lenke til kommentar

 

Hva ønsker du å gjøre der nede? Hvem reiser du med osv? 14000 kan holde lenge, men også være alt for lite om du drar på fylla tur med kompisgjengen osv. 

Reiser med frøkna. Blir nok mest avslapning på stranda osv, men kommer nok til å dra på et par utflukter for å se litt annet også. Vært der nede i det siste? Vet du sånn ca. hvordan prisnivå det er på restauranter osv?  

 

 

Prisene lå på mellom 150-300kr pr middag hvis du spiser ting som pizza, entrecote etc. Utflukter og sånn kan fort koste alt fra 200-1500kr, men hvis du ikke skal noe særlig ut på byen vil 1000kr pr pers pr dag holde fint :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hva ønsker du å gjøre der nede? Hvem reiser du med osv? 14000 kan holde lenge, men også være alt for lite om du drar på fylla tur med kompisgjengen osv. 

Reiser med frøkna. Blir nok mest avslapning på stranda osv, men kommer nok til å dra på et par utflukter for å se litt annet også. Vært der nede i det siste? Vet du sånn ca. hvordan prisnivå det er på restauranter osv?  

 

 

En del år siden jeg var i GK sist, men var i spania i fjor. Det var veldig billig å spise. tror nok en tusenlapp dagen vill dekke deg mer en godt nok. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...