GolfBag Skrevet 23. november 2003 Rapporter Del Skrevet 23. november 2003 Har hørt at noen har skaffet seg liquid edition ved å oppgradere fra studio og IKKE fra edition 5. Noen som har peiling på hva en slik oppgradering koster og hvor jeg får tak i den? Lenke til kommentar
betus Skrevet 23. november 2003 Rapporter Del Skrevet 23. november 2003 Det billigste er vel å laste den ned fra Pinnacle, der koster den 257 Euro, ellers må du evt. sjekke med norske nettbutikker om de har eller kan skaffe, men koster da sikkert mer. Opplysninger, nedlasting http://www.pinnaclesys.com/docloader_n.asp...99&division_id= Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 23. november 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2003 Nå ble jeg litt forvirret her... det står at studio bundled with a board are eligible with this software... Må jeg kjøpe studio 8 med et kort for å kunne oppgradere dette? Så på videoutstyr at de hadde denne oppgraderingen, tar nok en telefon der i morgen. Lenke til kommentar
adonis Skrevet 24. november 2003 Rapporter Del Skrevet 24. november 2003 VideoUtstyr vil sikkert avklare dette i morgen, men jeg poster likevel: Ja, du kan oppgradere fra en hvilken som helst Studio 8 versjon (kort eller uten kort). Eneste unntaket er Studio 8 SE som enkelte ganger er bundlet med brennere etc. Pakken, med norsk versjon av programvaren, koster ca. kr. 3000,- inkl.mva. Samme pakken brukes som kryss-oppgradering fra Adobe Premiere. Det er forøvrig en egen pakke som oppgraderer fra Edition 5, denne er betydelig rimeligere. /Øystein Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 24. november 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2003 Ja da trenger jeg vel ikke å ringe enda... må først tenke på om jeg skal kjøpe. Blir jo _en del_ billigere enn ved kjøp løst... Studentlisens... må det kjøpes i gjennom skoler det eller? (hvis jeg ikke kjøper edition med dette tilbudet) Lenke til kommentar
adonis Skrevet 24. november 2003 Rapporter Del Skrevet 24. november 2003 Neida, studentlisens trenger du ikke kjøpe gjennom skole, men du må kunne fremvise gyldig studentbevis ved bestilling. VideoUtstyr er en av de forhandlerne som kan hjelpe deg med dette. /Øystein Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 24. november 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2003 Koooonge! Lenke til kommentar
Videoutstyr, Arne Skrevet 25. november 2003 Rapporter Del Skrevet 25. november 2003 Skal det oppgraderes fra Studio 8 til LE må det gjøres i løpet av denne uka. Tilbudet går ut ved månedskifte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå