dag1234 Skrevet 20. mai 2016 Skrevet 20. mai 2016 Dette er en aldeles rørende og fin film om noe så abstrakt som følelsesmessige vansker. Pixar klarer ved enkle midler å gi en troverdig fremstilling av moderne psykologisk teori om følelser. En film å bli både klok og varm om hjertet av. https://www.youtube.com/watch?v=_MC3XuMvsDI 3
IcedInsanity Skrevet 20. mai 2016 Skrevet 20. mai 2016 Lo litt av setningen, "We are detecting a high level of sass"
Dudz0r Skrevet 20. mai 2016 Skrevet 20. mai 2016 Milepæl innen film ja, vanskelig å forestille seg ungene som vokser opp med denne og kan komme tilbake gang på gang etterhvert som de selv går gjennom det samme 1
dag1234 Skrevet 18. august 2016 Forfatter Skrevet 18. august 2016 Artig den, og jeg synes den hadde noen poeng; lykkejaget i vår tid er ganske inhumant. Men jeg syne kritikken overdriver, og glemmer at Inside out først og fremst er en finfin barnefilm og noe så komplekst som følelser. 1
vidor Skrevet 18. august 2016 Skrevet 18. august 2016 Jeg synes det mest imponerende med disse filmene egentlig er hvor genialt konstuert dem er fordi dem inneholder så mange lag i oppbygningen at alle får noe ut av å se den nesten uansett alder og tilstand. Det jo en positiv trend at filmskapere generelt forankrer filmene i aktuell vitenskap. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå