hemo Skrevet 23. november 2003 Skrevet 23. november 2003 Windows Server 2003 Small Business Server beta Remote Desktop fungerer fint frå utsido, men ftp fungerer verken ut eller inn... Eg får ikkje endre nettstaden som ligg på serveren, via FrontPage. Nettstaden er lesbar (også for anonyme brukarar) frå utsido, og den kan heilt fint endrast frå innsido med FrontPage... Då trur eg det er den innebygde tryggleiken i SBS-pakka som hindrar dette... Må eg laga ein regel i ein FireWall eller opna nokon portar ein stad? PS! Server har 2 x NIC og Routing and Remote Access...
hemo Skrevet 27. november 2003 Forfatter Skrevet 27. november 2003 Routing and Remote Access? Er eg einsam om å sysle med dette? (dvs. eg har ik sysla me d før, og treng tips/hjelp)
mojne_tisra Skrevet 27. november 2003 Skrevet 27. november 2003 Routing and Remote Access?Er eg einsam om å sysle med dette? (dvs. eg har ik sysla me d før, og treng tips/hjelp) Kanskje fordi det finnes laaaangt bedre alternativer til ruting og fjern tilgang ann Windows ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå