Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Demiseksuell og nettdating


Anbefalte innlegg

Jeg har funnet ut at jeg rett og slett ikke klarer å bli seksuelt opphisset sammen med folk jeg ikke alt har litt følelser for, ONS er derfor ikke noe for meg. Så hva er den beste nettdatingplattformen i Norge for noen som gjerne vil bruke en del tid sammen med en person før man eventuelt har sex? Kjenner bare til tinder og sukker, men har ikke brukt noen av dem før så er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gå frem med dette...



Anonymous poster hash: 88625...1a6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trur ikke det finnes en side dedikert til den form for dating. I hvert fall ikke i Norge. Jeg ville brukt en helt vanlig dating-tjeneste, og så skrevet i profilen din hva det er du er ute etter.

 

Jeg er heller ikke så glad i ONS. Føler ikke det gir meg noe annet enn å få tømt meg, og det er bare noe jeg gjør når jeg er dritings. Da jeg begynte med nettdating var det av stikk motsatt grunner. Sex var ikke det jeg var på jakt etter, men et forhold. Dette skrev jeg selvsagt i profilen min.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Nå finnes det en rekke datingtjenester/apper som Sukker, Tinder, Match og Fastfoxxx.com som noen gode eksempler.

I de aller fleste tilfellene vil det være menn som utelukkende er ute etter én ting.

Og som en av dere poengterte her: Skriv hva du ser etter i profilen din. Vær tydelig. Vær høflig. Vær tullete. Vær deg selv.
 

Du kan jo alltids starte med nettverket ditt innen interessefeltet ditt?

La oss si du driver med knivkasting som en hobby: Finnes helt sikkert noen der som du kan treffe. (badum-tsshh)..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...