smort1 Skrevet 13. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2016 My Cretan view! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 13. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2016 Fint bilde av en feriøy. Tydligvis en lava øy som er på utsiden. Hadde du klipt vekk bassenget eller hatt bassenget mere rett i søkeren , ville du fått et mere rent og spissere bilde. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2016 Joda, flott utsikt, men jeg ville ikke hatt linje ut i nedre venstre hjørnet. Venstrekutt går ikke, men noe sånt som 8 mm ville jeg tatt nede for da går det svarte elementet rent ut på nedre ramme og du får diagonal mellom kortside og langside som gir spenning. Ellers funker alt som det skal fra både oppslåtte og nedslåtte parasoller til hølet der ute i fjellknausen. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 14. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 14. mai 2016 Herlig Kreta stemning her! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. mai 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mai 2016 Fint bilde av en feriøy. Tydligvis en lava øy som er på utsiden. Hadde du klipt vekk bassenget eller hatt bassenget mere rett i søkeren , ville du fått et mere rent og spissere bilde. Takker, jarle-60! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. mai 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mai 2016 Joda, flott utsikt, men jeg ville ikke hatt linje ut i nedre venstre hjørnet. Venstrekutt går ikke, men noe sånt som 8 mm ville jeg tatt nede for da går det svarte elementet rent ut på nedre ramme og du får diagonal mellom kortside og langside som gir spenning. Ellers funker alt som det skal fra både oppslåtte og nedslåtte parasoller til hølet der ute i fjellknausen. Roar Takker, Roar! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. mai 2016 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mai 2016 Herlig Kreta stemning her! Mvh Fredrik Takker, Fredrik! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg