Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-329093

fått tilbud om Fiber hjem til meg, med dette skal de ha følgende:

etablerings-gebyr på 1790.-

Fiber 50mbit da for: 569,- pr mnd

og om du vil ha tv for du GET tv til 399,-

 

lurer da på hva er normalt priser på slike tilbud som dere har erfaringer med?

Take it and run... Men dropp TV abonnement :-)

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar

Etableringsprisen er ganske vanlig ofte 2000 kr hvis flere kobler seg på samtidig.

Fleste internetlevrandører sier de som venter å bestille ofte må betale 5000 kr eller mere.

 

Fiber 50mbit da for: 569,- pr mnd det er ganske dyrt, canaldigital tar 529,- måneden for 60 mbit.

Syns selv canaldigital er veldig stiv priset. Sjekk mobilt bredbånd hvis du har lite behov, fiber pleier å ha stive priser.

Hvis du ikke trenger rask hastighet eller spiller på internet veldig mye, da er god ping hastighet viktig for god opplevelse.

 

Tv er ikke så verst, candigital tar 409,- med programkort + grunnpakken.

Endret av LMH1
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etableringsprisen er ganske vanlig ofte 2000 kr hvis flere kobler seg på samtidig.

Fleste internetlevrandører sier de som venter å bestille ofte må betale 5000 kr eller mere.

 

Fiber 50mbit da for: 569,- pr mnd det er ganske dyrt, canaldigital tar 529,- måneden for 60 mbit.

Syns selv canaldigital er veldig stiv priset. Sjekk mobilt bredbånd hvis du har lite behov, fiber pleier å ha stive priser.

Hvis du ikke trenger rask hastighet eller spiller på internet veldig mye, da er god ping hastighet viktig for god opplevelse.

 

Tv er ikke så verst, candigital tar 409,- med programkort + grunnpakken.

 

er dessverre sånn at det er kun 2 linjer utover bjørkelangen, som kan tilby ålreit bredbånd, og det er Romerike Bredbånd og Telenor, får også nextgentel osv, men det er på telenor linje, sånn erfaringsmessig så har jeg veldig mye godt å si om telenor så har alltid brukt dem.

 

begge 2 i huset er fulltids gamere, så på det verste så har jeg hatt telenor og romerikebredbånd - ja kaster penger ut av vinduet, men det er nå så og bo litt på landet, men Telenor igjen har levd opp til sine forventninger 

 

Jeg bruker NetGenTel. Har 24mb/s via ADSL og betaler 279,- per måned + 19,- for router og 89,- for selve telefonlinjen. Jeg har fri tilgang til NRK sine TV kanaler. Netflix koster vel ca. 79,- per måned (T-We fra Canal digital koster det samme).

Jeg betaler idag til samme selskap 25mbit ned og 3mbit opp for 499,- for vanlig ADSL i et årstid.

Med det så har jeg mailet og klaget i lang tid så har fått endelig en stabil linje og enighet om ingen betaling for par kvartaler.

 

I leiligheten så fikk jeg 60/20mbit fra telenor, men grunnet avstand til sentralen der jeg bor nå kunne dem kun tilby meg 20/2 linje. men den har vært langt bedre stabil enn selskapet nevnt ovenfor.

 

så jeg gleder til å se Fiber kommer på banen fra romerike bredbånd, for mer monopol og useriøs selskap skal du lete lenge etter...

Endret av hølands_gutt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...