Ragnar Skj Skrevet 11. mai 2016 Skrevet 11. mai 2016 Skal si de utnytter terrenget, fint illustrert. Mvh Ragnar
Fotoskrulla Skrevet 11. mai 2016 Skrevet 11. mai 2016 Flott by! Jeg tror bildet ville blitt litt bedre hvis du tok et bunnkutt over den bergnabben som stikker litt ut i sola der nede i venstre hjørnet. Kutte litt over båten på høyrekanten Du kan jo prøve og se. Hadde vært artig og vært der!
Roar Kneppen Skrevet 12. mai 2016 Skrevet 12. mai 2016 Vi får håpe at det ikke blir jordskjelv her for da stuperem i sjøen alle som en. men flott er det der døm har klompa seg sammen helt utpå pynten. Hva med en ørliten beskjæring til høyre så ramma skjærer i den moloen der ute for jeg tror det blir bedre og gir mer spenning uten den glipa i kanten der. Roar
Atle Riska Skrevet 12. mai 2016 Forfatter Skrevet 12. mai 2016 Takker og bukker for kommentarer. Ser jeg la ut feil bilde og enig i beskjæring forslagga. Sitter på ein IPad i nordsjøen og ikke så lett å redigere med denne. Har dog lagt ut et annnet bild på ei aen side http://www.pixoto.com/images-photography/city--street-and-park-/historic-districts/manarola-italy-6456901793742848 ikke helt slikt som er nevnt men men ?
Anbefalte innlegg