dvn Skrevet 22. november 2003 Skrevet 22. november 2003 Hvilken codec pack er best (og størst!)? Vil helst ha en alt-i-en pakke. K-lite codec pack? Med den følger det også med et par kjekke programmer.
SnowDOG_ Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 FFdshow er tingen. For all del ikke velg Nimo codec pack.
Gabba Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 ACE codec pack, det har alt du trenger og mer
jokki Skrevet 24. november 2003 Skrevet 24. november 2003 (endret) ACE codec pack, det har alt du trenger og mer Har absolutt ALT du trenger også kan du velge vekk det du ikke trenger. Anbefales på det sterkeste av meg edit: skriveleif Endret 24. november 2003 av jokki
Loomy Skrevet 26. november 2003 Skrevet 26. november 2003 ACE codec pack, det har alt du trenger og mer Akkurat det som er problemet. Den har i likehet med alle kodekpakker mer. 14 forskjellige kodeker som kan spille av en videosnutt ender gjerne med at ingen klarer det fordi alle prøver. Så last ned ffdshow du, den er alt du trenger. Men hvis du mot formodning skulle få tak i noen gamle rare videoer med en eller annen uberspesiell kodek kan det være greit å ha gspot for å finne ut nøyaktig hvilken du trenger
rwu Skrevet 28. november 2003 Skrevet 28. november 2003 hvis man vet hva man trenger, hvorfor tulle med codec-packs...? min standard: divx 4.12 divx 5.x divx 3.11 alpha (brukbar mp3 codec) xvid xvid2 lyd-filter: audio-filters ac3filter btw.. dette er slik jeg legger dem inn, og det funker for meg....
Rob3rt Skrevet 28. november 2003 Skrevet 28. november 2003 ACE codec pack fikset alle mine problemer ialllefall ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå