xcomiii Skrevet 22. november 2003 Skrevet 22. november 2003 Etter å hatt maskinen i gang i noen uker, var det på tide med reboot. Før BIOS kom opp, sto det No Signal Input på skjermen (det har aldri skjedd før!). I tillegg la jeg merke til at bakgrunnen under bios ikke var helt svart, men har fått et slags rødskjær i tillegg til det svarte. Fyrer opp WinXP og ser at fargene er litt forskjellig, litt mørkere. I tillegg er moråde på skjermen flyttet litt, så jeg må justere bildet. Hva i pokker har skjedd her?? Bruker en crappy Q910 CRT fra Hyundai.
Kent (StudioFreya) Skrevet 22. november 2003 Skrevet 22. november 2003 (endret) Har skjermen stått på hele tiden uten skjermsparer? Hvis det er et rødt skjær over skjermen så betyr det at den er gammel og kan egentlig ryke nårtid som helst (gjelder også vanlige TVer). Det kan ta dager eller mange år. Endret 22. november 2003 av PsyDe
xcomiii Skrevet 22. november 2003 Forfatter Skrevet 22. november 2003 Neida, skjermen har screensaver eller har vært avslått for det meste. Skjermen er bare 7 mnd gammel, så jeg tror ikke den er for gammel :
Arve Systad Skrevet 22. november 2003 Skrevet 22. november 2003 Ikkje flytta på den, og klart å ødelegge en eller fleire pins i kontakten`? Hadde et lignande problem, men da var det berre å bøye tilbake en pin i kontakten så blei alt ok igjen
xcomiii Skrevet 22. november 2003 Forfatter Skrevet 22. november 2003 Nei, har ikke flyttet på den. Det rare var at alt var i orden FØR jeg restartet, etter det har det ikke blitt det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå