Gå til innhold

Gamle-Lars


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du verden seie eg når eg kikka på det i full størrelse ;-) Jepp tålte fint og bli sett i full storleik.

Ellers så e d vel sånn bob bob bilde ;-)

Takk skal du ha Atle :) Jeg er godt fornøyd med bildet, jeg. Former, linjer, farger og strukturer er ofte viktigere for meg enn hva det faktisk er bilde av. Og denne kanna er da helt nydelig designet? :D

Lenke til kommentar

 

Du verden seie eg når eg kikka på det i full størrelse ;-) Jepp tålte fint og bli sett i full storleik.

Ellers så e d vel sånn bob bob bilde ;-)

Takk skal du ha Atle :) Jeg er godt fornøyd med bildet, jeg. Former, linjer, farger og strukturer er ofte viktigere for meg enn hva det faktisk er bilde av. Og denne kanna er da helt nydelig designet? :D

Joda er enig i kanna er flott men vi har alle heldigvis forskjellige preferanser på hva som er flott. Når det er sagt så har jeg ingen problemer med å forstå estetiken du skriver om og er heilt enig ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kan et bilde av en kaffekanne bli til noe. Ja, form, lys, skarphet og farger sitter som et skudd. På sitt vis så levende at du føler du fysisk kan ta i den. Dermed V1 som tiltaler meg mest.

 

Mvh Ragnar

 

Tusen takk, Ragnar :) Jeg er veldig glad i enkle motiver og selve fotograferingsprosessen. Her har jeg mekka meg til en oppfrisking av gamle storformatskunnskaper og oppgradert min antikverte Sigma til digital mellomformatsstandard. Ikke noe for action og streetfoto, men.... :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...