Gå til innhold

Musikk video for min første singel filmet i tokyo!


Cronic_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+45613274

Du har absolutt god rytme i rappingen. Beat-en er også kul. Du bør jobbe mere med uttalelsen av teksten. Sånn som det er nå får jeg ikke med meg mye av innholdet.

 

Stå på :)

Lenke til kommentar

Dere har jo lagt bra med arbeid ned i dette. Lyden synes jeg er klart bedre enn bilde. Synes også teksten som er lagt på ikke passet inn og for mange forstyrrende transition-effekter. Hold det gjerne enkelt. Det er det som vanligvis fungerer. Synkingen av bilde og musikk er stort sett rimelig bra. Fargekorrigering og lyskorrigering kunne vært noe bedre, men det er begrenset hva man kan dra ut med det utstyret dere har brukt. Det var nok gøy og en lærerik erfaring å lage dette. Vet det ligger masse bra ideer og arbeid bak.

Endret av vidor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du har absolutt god rytme i rappingen. Beat-en er også kul. Du bør jobbe mere med uttalelsen av teksten. Sånn som det er nå får jeg ikke med meg mye av innholdet.

 

Stå på :)

Tusen takk :) jeg har hørt det før, jeg prøver å jobbe  med det! :D

Lenke til kommentar

Dere har jo lagt bra med arbeid ned i dette. Lyden synes jeg er klart bedre enn bilde. Synes også teksten som er lagt på ikke passet inn og for mange forstyrrende transition-effekter. Hold det gjerne enkelt. Det er det som vanligvis fungerer. Synkingen av bilde og musikk er stort sett rimelig bra. Fargekorrigering og lyskorrigering kunne vært noe bedre, men det er begrenset hva man kan dra ut med det utstyret dere har brukt. Det var nok gøy og en lærerikt erfaring å lage dette. Vet det ligger masse bra ideer og arbeid bak.

Tusen takk! Ja vi hadde ikke så bra utstyr men sånn er det, man gjør så godt mn kan med det man har!

Tusen takk for reflektert tilbakemelding! Skal ta dette med videre neste gang jeg lager en video :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...