Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Utrolig treg ved start av spill


Anbefalte innlegg

Har nå etter en stund gått lei av at pcn blir treg i ca 30 sekunder for å starte opp et spill.. den går såpass tregt at jeg ser musen flytter seg en cm mellom hver gang den oppdaterer seg. Når jeg tilslutt kommer inn i spillet er problemet borte.. Aner ikke hva som har skjedd igrunn, men var ikke sånn før.. 

Speccs:

Windows 10 ( syndebokken er jeg redd)

CPU: I7 5930K

Ram: 2400mhz 16gb DDR4

Skjermkort: GTX 980

 

 

Har også prøvet å formatere pc og reinstalle alt, uten noe hell selvfølgelig..

 

Noen råd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilket spill er det du snakker om her? Tror ikke Windows 10 er syndebukken. Noen spill fryser nesten hele PCen under loading, mens andre spill merker du ikke at du lader et spill. Slik er det bare, etter min erfaring. Heldigvis er det bare under loading og ikke ellers.

Lenke til kommentar

Hvilket spill er det du snakker om her? Tror ikke Windows 10 er syndebukken. Noen spill fryser nesten hele PCen under loading, mens andre spill merker du ikke at du lader et spill. Slik er det bare, etter min erfaring. Heldigvis er det bare under loading og ikke ellers.

Gjelder alt av spill.. Jeg kan fint vente 30 min før spillet i det hele tatt starter og da er andre allerede ferdig med loading inn i spillet. (LoL F.eks).

 

CS.. like tregt

H1Z1.. like tregt

 

Alle spill er trege

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...