Rustymagus Skrevet 3. mai 2016 Skrevet 3. mai 2016 Alienation gjør nøyaktig det som skal til for å skape en tilfredsstillende spillopplevelse.ANMELDELSE: Alienation
Ali på mali Skrevet 3. mai 2016 Skrevet 3. mai 2016 Ser ut som en kopi av helldivers, som var graitis på ps-pluss for litt siden.
Jonas Magerøy Skrevet 3. mai 2016 Skrevet 3. mai 2016 Housemarque er gameplay-kongene når det kommer til tohåndsskytere. Resogun var det beste PS4-eksklusive spillet spør du meg (det er ikke eksklusivt lengre, men fortsatt blant de bedre). Kult at du liker det, da gleder jeg meg til å spille
MARTIANS Skrevet 6. mai 2016 Skrevet 6. mai 2016 At det mangler co-op offline er nedtur. Styrer unna! Housemarque har allerede sagt at det er på vei. Å styre unna et så fantastisk spill nå rimer ikke.
Maabren Skrevet 6. mai 2016 Skrevet 6. mai 2016 At det mangler co-op offline er nedtur. Styrer unna! Housemarque har allerede sagt at det er på vei. Å styre unna et så fantastisk spill nå rimer ikke. Da lyt eg vel kanskje sjekke om spillet leverer 1080/60.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå