Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kvalito sliter med å sende riktige faktura ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen flere som har oppringt fra Kvalito enda ? jeg sier opp mitt abb på både telefoni og internett i dag.

Har ikke fått en eneste riktig regning fra dem enda, det er like mye rot hver gang telefon regninga kommer. Internett bruken som skulle være fri (frem til november anyways) har kommet med på tlf regninga 2 ganger på rad nå. Den første gangen den kom ringte jeg og det ble fikset. Nå andre gangen ringte jeg og dem sa de skulle fikse det men klarte det ikke. Og i dag får jeg bare opptatt.

Dessuten virker online 150 som et mye bedre alternativ nå som det er redusert til 7t dag.

Sikkert ingen som bryr seg men måtte få det ut et sted :grin:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror de er litt svimmle om dagen... etter MYE stress med å få linja opp (måtte faktisk få telenor og sunnico til å gjøre det) så gir de meg helt feil hastighet. Jeg bestilte 1024/384 .. men jeg får bare 750/200 .. ukult. De får ikke noe penger av meg før de har fikset dette ihvertfall.

Skrevet

Har opplevd akkurat det samme med fakturaene til kvalito.

Nå denne mnden fikk jeg en regning på 4486 kr har dobbel isdn :(

Ringte inn og forklarte at dette var helt feil, dem sendte meg en ny faktura over mail.Noe som irriterer meg er at jeg ikke får regning på abbonentet som er på 895 kr.Blir vel akkurat det samme med Kvalito som med Tiscali at man får en mega regning i fleisen om et par år kanskje.Må si jeg begynner og bli lei av hele skjiten.Hadde Telenor 150 føre kvalito og med Telenor hadde jeg alldri noen fakturerings problemer.Regninga dumpa ned i postkassa en dag føre avtalt....bestandig.Vet ikke hva jeg skal gjøre egentlig...er så lei av å bytte leverandør hele tida.Det skal ikke være lett :(

Skrevet

Hadde samme problemer selv ang oppringing. Fikk regning for vel 17.000 minutter dialup :( , og har fått vel 3 krav på adsl betaling jeg aldri har fått. Dialupen er fiksa, men adsl'en har jeg ikke fått svar på enda...

Jeg har bestilt NGT nå da jeg ikke orker det rotet mer.

Skrevet

Kvalito er en gjeng luringer..

Mye store ord, men lite action!

Usansynlig mye rot synes jeg.

Adsl linja demmes kommer jeg til å gå bort ifra, ustabil som få og dårlig hastighet.

Det hjelper ikke å ha bra priser når produktet er så dårlig..

Har hatt både telenor og kvalito adsl. Ingen problemer med telenor, men synes jeg ikke har annet en problemer med kvalito..

Bare sjekk driftsloggen på kvalito.no.. synes den sier sitt!

Skrevet

Ja det blir vel til at jeg og bytter ISP igjen.En annen ting som har plaget meg er ustabil linje med kvalito.Har så og si nesten måtte slutte og spille online siden pingen gikk fra 60-250 packetloss og hele pakka.Dette har blitt bedre nå di siste dagene får meg i hvertfall.Men jeg gir dem litt mere tid,er kjedeligt og gå over til single isdn når man først har blitt vant til dobbel linje.Utrolig mye surr med norske ISPer generelt etter mine erfaringer.

Skrevet

Samme her :grumpy: Siste regning var på godt over 4000,- for oppringt...

Har til dags dato ikke fått 1 korekt regning fra de. En regning dukket ikke opp, purring kom, flere regninger med samme beløp osv osv. Er fa.. så lei! En fattig trøst er at de heldigvis viser vilje til og ordne opp.

Skrevet

Samme problemet her. De sendte regning til min far (han er registrert på telefoni delen) på telefonidelen der 3545 minutter var fakturert på internett nummeret nå jeg skulle ha fri bruk for oktober. Jeg ringte dem, og de sa at jeg måtte sende epost til [email protected], jeg sendte en epost jeg ennå ikke har fått svar på. Noen dager senere sendte de en identisk regning til meg også, med samme beløp, samt en purring for internett for november, en regning jeg ikke hadde mottatt.

Jeg sendte en epost om alle 3 fakturaene rett før helga, men har ennå ikke fått svar på den heller, og telefonen er alltid opptatt når jeg ringer dem :(

Heldigvis får vi snart bredbånd fra INO (desember/januar en gang), så kan jeg forhåpentligvis slippe mer slikt tull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...