Gå til innhold

Hva kan jeg selge dette for?


Anbefalte innlegg

Hei dere! Hva tror dere jeg kan selge denne PC pakken for?

 

Processor Intel® Core i5-3570K CPU @ 3.40GHz Manufacturer Intel Speed 3.4 GHz Number of Cores 4 Video Card NVIDIA GeForce GTX 780 Ti Manufacturer NVIDIA Chipset GeForce GTX 780 Ti Dedicated Memory 3072 MB Total Memory 4.0 GB Memory 8.0 GB Operating System Microsoft Windows 7 Home Premium Edition Service Pack 1 (build 7601), 64-bit Service Pack 1 Size 64 Bit Edition Home Premium Display Maximum Resolution 1920 x 1080 DVD DTSOFT Virtual CdRom Device CD DTSOFT Virtual CdRom Device Drive 1   Size 1.8 TB   Drive 2   Size 111.8 GB  

 

asus 27" 144hz 3d skjerm

asus 24 led 60hz skjerm

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Jeg vil faktisk si 5k, det er gode deler, og selv om 780Ti begynner å dra på årene kan den der oppgraderes med en 970 og bruke pengene fra 780 kortet til å subsidere prisen. 

Jeg ville dog splittet opp alt (selg kanskje ram+HK sammen) og lagt alt på Finn for mest mulig tilbake.

Lenke til kommentar

 

 

Jeg vil faktisk si 5k, det er gode deler, og selv om 780Ti begynner å dra på årene kan den der oppgraderes med en 970 og bruke pengene fra 780 kortet til å subsidere prisen. 

Jeg ville dog splittet opp alt (selg kanskje ram+HK sammen) og lagt alt på Finn for mest mulig tilbake.

 

 

Hvorfor skal han "oppgradere" fra en 780 TI til 970?

 

Disse kortene er vel ekvivalente eller 780 TI er vel nesten bedre?

Lenke til kommentar

 

 

 

Jeg vil faktisk si 5k, det er gode deler, og selv om 780Ti begynner å dra på årene kan den der oppgraderes med en 970 og bruke pengene fra 780 kortet til å subsidere prisen. 

Jeg ville dog splittet opp alt (selg kanskje ram+HK sammen) og lagt alt på Finn for mest mulig tilbake.

 

 

Hvorfor skal han "oppgradere" fra en 780 TI til 970?

 

Disse kortene er vel ekvivalente eller 780 TI er vel nesten bedre?

 

 

Det stemmer, de er ganske sidestilt, 970 har også gått opp 700kr i pris så noe bytte her ville nok vært en dårlig deal ser jeg. Dårlig forslag.

Lenke til kommentar

CPU, HK og RAM er verdt rundt 2000kr

Disker og HK har så å si null verdi.

Kabinett, mus og tastatur er heller ikke verdt rare greiene. Ville selv aldri ha kjøpt dette brukt med unntak om det var noe virkelig spessielt.

For dette, en tusing samlet kanskje?

Deretter 2 lapper for skjermkortet.

Så ja, rundt 5 lapper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...