Kristoffer Møllevik Skrevet 26. april 2016 Skrevet 26. april 2016 Men ville vi valgt det foran konkurrentene?TEST: TomTom Bandit
G Skrevet 26. april 2016 Skrevet 26. april 2016 Spørsmålet man kanskje heller burde stille seg er om man har tid til å vente til neste Hero. Altså GoPro Hero 5. Den er forventet å komme i år, så den som har tålmodighetene..
Kristoffer Møllevik Skrevet 26. april 2016 Forfatter Skrevet 26. april 2016 Spørsmålet man kanskje heller burde stille seg er om man har tid til å vente til neste Hero. Altså GoPro Hero 5. Den er forventet å komme i år, så den som har tålmodighetene.. Ja, det har vært merkelig stille fra den kanten i det siste, det kommer vel mer informasjon etterhvert som dronen deres blir lanseringsklar tipper jeg 1
G Skrevet 26. april 2016 Skrevet 26. april 2016 Bare å glede seg. Blir kanskje mitt første actionkamera. Tross at jeg ikke er en så actionrettet fyr. Kan bli et knall allround kamera/videokamera i det minste!
RuneWi Skrevet 26. april 2016 Skrevet 26. april 2016 Bare å glede seg. Blir kanskje mitt første actionkamera [...] Jeg kjøpte mitt første actionkamera (GoPro) for et par år siden og først da innså jeg hvor dørgende kjedelig livet mitt var. 1
troutmaster Skrevet 27. april 2016 Skrevet 27. april 2016 Jeg vil gopro sin videokvalitet i contours chassi. Det hadde vært perfekt.
Anbefalte innlegg