Gå til innhold

TEST: Panasonic TX-65DX900


Anbefalte innlegg

 

Så Elkjøp og Lefdal nå har lagt ut TVen på sine nettsider. Litt morsomt at Elkjøp kaller den "Syltynn". Den er 6,3 cm. I forhold til LG og Sonyene som er ned mot 4 mm på deler av TVen så tar vel Elkjøp i litt her.

 

 

Lefdal har kampanje på denne herligheten til 34 000 nå

 

 

Husk å ikke gå i pris fella, den var til 35000,-, 34995,- er lurepris for det høres 1000,- billigere ut når det starter på 34....

 

Husker jeg var i en butikk og kikket på en universalfjernkontroll for mange år siden, mens jeg snakket med selgeren, så sa jeg at fjernkontrollen kostet 400,-, han var kjapt ute å sa 395,-, før han tenkte seg litt ekstra om og nikket 400,-. Det er en salgsgimmick som funker veldig bra, er jo en grunn til at det aller aller meste koster 1-10 kr under den egentlige prisen.

 

 

Brodern hadde heldigvis på prisvarselet fra Prisguiden for denne, og fikk bestilt. Er bare glad jeg ikke betalte full pris selv.

Endret av AndersT2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hvordan er det med denne nå?

 

Ser at Ekjøp har "happy hour"-pris på denne nå.

 

 

Men, TEK klaget litt over TV-en ved spilling. Hvordan er dette?

 

Jeg skal jo ikke spille CS, liksom..

 

Takk for tilbakemelding! :)

 

Så litt på denne selv. Vil ha en god allround-tv som er god til gaming. Alternativene jeg ser på er 7 og 8-serien til Samsung som skal ha veldig lav input-lag. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...