Gå til innhold

[Løst] Satt ned hastigheten. Seriøst?


Anbefalte innlegg

Har Telipol, og har egentlig ikke tenkt på dette med nedsatt hastighet etter en viss databruk. Vært kunde der i lang tid, men først denne mnd fikk jeg varsel om at hastigheten vil bli satt ned, og deretter varsel om at jeg er over grensen og at hastigheten derfor er satt ned. Vet ikke om det har vært slik tidligere.

 

Ble satt ned til 128 kb/s etter bare 1 (ÉN) GB. Er det vanlig? Virker jo veldig spesielt. Vurderer nå å bytte operatør, hvis dette ikke er et problem hos andre operatører. Hos Telipol har jeg 3 GB (men ligger kanskje på rundt 2 GB) og min/sms på et minimum.

 

Hvem kan tilby meg det beste abonnementet? Nå betaler jeg litt over 200 kr/mnd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er det noe som ikke stemmer. Du har et 3 GB abbonement, men det ble strupet etter 1 GB? Da er det en feil hos Telipol, så da kontakt med de, så løser de problemet! Du skal ikke bli satt ned før etter du har brukt opp pakken din (som du sier er 3 GB). 

Struping etter du har brukt opp pakken er egentlig ganske greit, for da slipper du at du plutselig har brukt mye data over hva du betaler for, og får en ekstra regning på mye penger! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...