Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hun sier hun har mistet følelser for meg og skal flytte ut?


Anbefalte innlegg

Hei. Har hatt ett 3 år langt forhold hvor det har skjedd mye på kort tid. Har rukket å bodd 4 forskjellige steder av diverse grunner og hadde nå tenkt å kjøpe hus av min far som vi starter å pusse opp i februar, ett barn har kommet til verden som nå er 2 år. Vi har begge slitt med vårt og vært litt deprimerte perioder av forholdet som har gjort at det ikke har vært den beste stemningen det siste halve året.

 

Vært mye missforståelser og diskutering den siste tiden. Jeg har følt at det har vært noe galt en stund ettersom det virket som hun holdt igjen på div forholdsrelaterte ting som kosing, klemming og kyssing.. Føltes halvhjertet, hadde dog regelmessig sex, men mindre. Gikk med en følelse av at hun hadde følelser for en annen som var helt jævlig, men som ikke var tilfelle. Men en helt jævlig følelse å gå å føle på noe jeg bare begynte å føle. Gjennom disse tidene har jeg spurt ho ofte konkret om det er no galt, om følelsene for meg fortsatt er der for meg og om ho fortsatt vil ha meg. Da har hun svart det er kun meg ho vil ha og at hun elsker meg. Men at vi diskuterer mye osv. Vi har snakket om problemer å ting for å løse dem, men ingen har hatt ork til å gjøre noe med det. Vi har vært slitne og ikke hatt noe motivasjon til noe.

 

Så forteller hun meg en uke før vi skulle ned å ta lån at hun hadde mistet følelsene for meg og vi ble da enige om at hun burde flytte ut og at vi hver for oss skal starte på nytt å få fikset opp i problemer og derfra treffes for å se hva som skjer å for å prøve å se om dette skyldes alt vi har gått igjennom på kort tid. Hun prøver å finne seg leilighet men det er sannelig ikke lett. Hun har bodd hos meg en måned nå etter dette og vi er begge såpass forvirret og vet ikke hvordan vi skal forholde oss til hverandre, selvom vi har en god tone, men blir mye snakk om dette. Fra min side er det mange følelser i sving. Sinne, frustrsjon og medfølelser for henne. Det gjør vondt å vite at hun ikke er kjæresten min lenger og det å se henne ofte sånn som nå er ikke bra. En veldig uheldig situasjon. Familien hennes bor langt unna og jeg kan ikke bare kaste henne ut og med tanke på min sønn for å gjøre det lettest for han så holder jeg ut.

 

Noen som har noen tips og råd om hva jeg burde gjøre fremover? Får lissom ikke startet den oppbyggende prossesen både for meg selv og forholdet før hun er ute og man kan angripe det fra en annen vinkel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ho ville ikke gjøre det slutt selv, sa til hun flere ganger at ho likegodt kunne gjøre det slutt ettersom ho syntes det var feil å fungere som kjærester etter hun sa det,altså kysse og ha sex å sånn. Ga ho den muligheten til å gjøre det slutt flere ganger den første uka å sa også at jeg kunne gjøre det for ho viss ho ikke turte selv, men det ville ho ikke. Noe jeg syntes var rart iogmed at ho sa det ble feil for ho å fungere som vanlige kjærester. Så jeg sa til slutt at jeg gjør det slutt enn så lenge, for jeg må ha noe å forholde meg til når jeg føler at ho snakker i tunger og jeg fortsatt lurte på de samme tingene.. Ho bor her i mitt hus den uka ho skal ha sønnen vår også bor jeg litt her og der akkuratt nå. Den uka jeg har sønnen min så bor jeg i mitt hus og ho hos venninde og foreldre. Ble til at jeg måtte prate om det her hver tredje dag fordi jeg følte at jeg hadde så mange usvarte spørsmål. Jeg har tatt tak i alle de problemene jeg har slitt med og har begynt hos psykolog, jeg har tatt tak i de tingene hun mente jeg gjorde feil, jeg har foreslått parterapi, jeg lar ho låne min bil ettersom hennes er ganske så sliten å ikke kan kjøres langt med, jeg sørger for at ho har tak over huet og at min sønn skal ha det best mulig gjennom dette. Føler jeg har gjort alt nå for å kunne få dette opp å gå. Men er dritt lei nå skal jeg være ærlig og venter bare på at ho skal komme seg ut i egen leilighet. Selv håper jeg vi kan finne ut av dette på den måten for ikke noe jeg vil mer enn at familien vår skal være samlet og jeg har fortsatt følelser for henne. Men hun sier hun må få litt tid for seg selv og at jeg også trenger det for å kunne starte på nytt å se hva som skjer derfra. Planen er å møtes innimellom og vi skal også ta ferier vi planla med vår sønn til kristiansand og kaptein sabeltann med min familie.

Endret av superjan87
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...