Gå til innhold

NFS:U


BoRsE

Anbefalte innlegg

ja =) mm =) jippi! vi prøver igjen

 

*hvisker* er så keen på å løpe til butikken og kjøpe dette spillet nå

 

men:

 

det er på hele 3 forskjellige steder man kan skaffe dette spillet

 

1.pc (er det cd key på pc versionen?)

2.ps2

3.xbox

 

Hvilket bør jeg skaffe det til?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan skaffe det på 3 forskjellige steder? Butikker mener du?

 

Uansett, jeg har det til Xbox og har aldri vært bliere. Aldri igjen bilspill på PC! :) Det rocker helt utrolig fett på Xboxen. Ingen anelse om hvordan det ser ut på ps2 eller PC, men jeg ville iallefall ikke vurdert PC. Må sette regionale innstillinger til Australia også, i tillegg til CDKey (Eller har det kommet en fungerende patch som ordner opp i dette med australia?)

Lenke til kommentar
Ps2 rocker best.....

Tvert imot, PS2 versjonen kjører såvidt i 30fps og lagger en god del.

 

Vet ikke hvordan de andre versjonene går. Men jeg tror x-box og PC versjonen er best.

Du får velge selv. Men jeg ville ha skaffet meg PC-versjonen pga. av at den kan spilles mot PS2 over nett og grafikken kan tweakes slik at den passer til ditt system.

Lenke til kommentar
Ps2 rocker best.....

Tvert imot, PS2 versjonen kjører såvidt i 30fps og lagger en god del.

 

Vet ikke hvordan de andre versjonene går. Men jeg tror x-box og PC versjonen er best.

Du får velge selv. Men jeg ville ha skaffet meg PC-versjonen pga. av at den kan spilles mot PS2 over nett og grafikken kan tweakes slik at den passer til ditt system.

Lagger det? Tenkte og kjøpe det til PS2 men jeg vil ikke ha det hvis det lagger :grine:

Lenke til kommentar
du skifter farge ved å trykke på change color knappen der et sted. husker ikke helt hva jeg gjorde men det funka. forresten så er det det tøffeste bil spellet jeg har spillt :woot:

Hehe, det er der problemet er.. Hvor er kappen. Når jeg skal velge vinyl-layer står det vinyl-color under der et sted, men kommer ikke dit!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...