Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Knust etter anmeldelse. Kan dette gå bra? Noen som kan gi meg støtte og råd?


Anbefalte innlegg

 

 

Er et avhør skummelt? Hva skjer i et avhør? Og jobben min blir vel ikke koblet inn? altså sjefen på jobben eller andre rundt meg? Vil ha minst mulig problemer nå når jeg skal forsøke å fungere.  Jeg håper at jeg kan få lov å fungere normalt. Men legebesøk må jeg ha. Jeg får bare si at jeg har gått på en kræsj. Og forsøke å få medisiner for det. 

 

Nei, et avhør er ikke skummelt når det er en slik situasjon som ligger til grunn. Politiet vet at det ligger en slags familetragedie bak her så de kommer til å ta det veldig pent så du kan det ta det helt med ro.

 

Ja  riktig, det er en familietragedie. Nå er ikke eksen far til mine barn, men allikevel er det en familietragedie som ligger bak. For eksen har jo vært en del av mitt liv. Det er sant. 

 

Eksen nektet å kommunisere, og det ble bare plutselig hatfronter mot hveandre. Er en konflikt. Veldig trist at det er sånn. Jeg skal ikke anmelde før jeg vet mer. Jeg får ta avhøret, og se hva som skjer. Håper jeg ikke blir arrestert etter avhøret da... Men det skal vel mye til. Jeg er ingen fare for han iallefall.

Endret av heartlife
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oi, oi... det her blir vel forvaring med minstetid på 10 år. Fra spøk til alvor, dette blir nok ikke noe mer enn i høyden en bot.

 

Faktisk kunne en konflikt i skolegården være langt mer alvorlig. Men her er vi voksne mennesker da. Det er forskjellen. Så det skammer jeg meg over.... Noen som har merket hvor lett man kan oppføre seg som en SKITunge av og til, selv om man er voksen ( altså i visse settinger: kjærestekonflikt / bruddkonflikt/ ekskonflikt ) ? ...

Nei huff, får håpe jeg kommer igjennom avhøret, og at de ikke "hudfletter" meg. Håper mest på at eksen kommer på bedre tanker, og tenker litt mer over på hvordan det er å være meg nå. 

 

Tusen takk dere, for at dere viser vilje til å delta i diskusjonen, og bidra på best mulig måte slik at roen kan senke seg litt for meg med tanke på at jeg har et liv som må fungere...Jeg ønsket ikke konflikt og ba oss stoppe å krangle, men han var bare sur, dermed ble jeg sur av det, og så fortsatte det. Hadde han ikke vært så sur på meg, så hadde det roet seg. Men han var sur og da klarte jeg å bli sur i måten jeg oppførte meg på også..... Dumt av meg!

 

Konklusjon: Det er som sagt en familietragedie.  Og håper dette løser seg på en rolig måte. 

Og jeg tror at eksen min har det helt bra. Så tror ikke at han lider. Tror det er meg som har det tøfft nå. 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Utifra dine særdeles mange tråder tidligere om dette besøksforbudet, så vil jeg anta at han har anmeldt deg for å bryte besøk- og kontaktsforbudet han har mot deg.

 

Hvor mange ganger har du spurt forumet om måter å omgå forbudet på nå, sånn at du kan kontakte ham?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Utifra dine særdeles mange tråder tidligere om dette besøksforbudet, så vil jeg anta at han har anmeldt deg for å bryte besøk- og kontaktsforbudet han har mot deg.

 

Hvor mange ganger har du spurt forumet om måter å omgå forbudet på nå, sånn at du kan kontakte ham?

 

Nå leser du ikke tråden skikkelig. Han brøt forbudet som var, fordi han ønsket å ha sex med meg igjen. Det var ikke jeg som brøt det, dermed så kan ikke han anmelde meg for det. Jeg håpet på at vi kunne bli venner igjen, via konfliktrådet den gangen. Han stalket meg på nettet, og jeg var ikke den som var modig til å bryte et slikt forbud. Først var det en annen som kontaktet meg for han på nettet, som sa at han ikke våget å ta kontakt med meg men at han hadde lyst. Plutselig en dag så tok han kontakt selv. Har bevis for det. Har også bevis på kontakten via logg på skype osv. 

 

Jeg håper at han trekker bort anmeldelser, og lar meg få leve videre. Jeg kommer for all fremtid til å ta avstand til den mannen. Han betyr bare problemer. 

Akkurat i dag så har jeg bare lyst å bare ligge meg ned og bare sove. Kjenner at jeg er helt tom for energi. Er ganske så oppgitt. Hadde tenkt å finne på mye gøy denne helgen, men nå orker jeg ingenting.... Jeg har det ikke bra med dette. Dersom dere var han ville dere ha holdt på anmeldelsen? Eller tenkt på å trekke den dersom det var situasjoner som tilsa det? 

 

Får bare håpe at alt løser seg til det beste. Jeg skal for resten av mitt liv holde meg helt unna den mannen. Det kan jeg love. Kontakt med han betyr bare trøbbel.

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Nå må du prøve å roe deg litt ned. En anmeldelse er ikke døden. Du skal ikke se helt bort i fra at denne anmeldelsen er det som skal til for å få dere begge tilbake på rett spor. Dere har ingen fremtid sammen. Du skal ikke være vennen hans. Du skal la han være i fred og konsentrere deg om ditt eget liv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå må du prøve å roe deg litt ned. En anmeldelse er ikke døden. Du skal ikke se helt bort i fra at denne anmeldelsen er det som skal til for å få dere begge tilbake på rett spor. Dere har ingen fremtid sammen. Du skal ikke være vennen hans. Du skal la han være i fred og konsentrere deg om ditt eget liv.

Ja men jeg er ikke skyld i dette alene. Og det sa politiet at det vet de. For meg er dette et mareritt, føles nesten ut som om jeg har fått en alvorlig "kreftdiagnose" i mitt hode,  men kanskje det er noen som har opplevd noe lignende som kan fortelle meg litt om hvordan de opplevde det også. Jeg takker så mye for støtten din, og kom gjerne med råd og innspill. Setter høy pris på det nå. 

 

Men jeg håper at han trekker bort anmeldelsen, og lar meg få leve videre mitt liv uten problemer. 

Oss to var bare trøbbel. Det ser jeg. Han gir meg ikke akkurat glede i livet. Det stikk motsatte, kun problemer. Så jeg håper på at dette vil gå bra å løser seg til at livet kan fortsette uten problemer. Ja nervene står i taket du... 

 

Takk for svar. Jeg må forsøke å roe nervene ned. Kjenner at jeg er helt skjelven hele tiden nå. Og jeg tør ikke å gå ut av huset fordi jeg er redd hva naboene kan tenke om meg, dersom de så politiet i går. Må forsøke å stable meg sammen. Og jeg håper at dette aldri kommer ut verken i media eller blant folket. Blir redd det hele. Redd hvordan det kan ødelegge for å ha et normalt liv.  Jeg tror at den som lider av oss er meg. Så dermed så ser jeg ingen årsak for han annet enn at han er ute etter penger eller noe...Trøster meg med dine kommentarer Omnithunder. Takk.

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

 

Takk for svar. Jeg må forsøke å roe nervene ned. Kjenner at jeg er helt skjelven hele tiden nå. Og jeg tør ikke å gå ut av huset fordi jeg er redd hva naboene kan tenke om meg, dersom de så politiet i går. Må forsøke å stable meg sammen.

 

Forsøk å leve livet så normalt som mulig. Da har naboene liten grunn til å spekulere. Hvis du endrer oppførsel gir du bare grunn til spekulasjoner. Drit i naboene. Lev ditt eget liv, med reist hode. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Takk for svar. Jeg må forsøke å roe nervene ned. Kjenner at jeg er helt skjelven hele tiden nå. Og jeg tør ikke å gå ut av huset fordi jeg er redd hva naboene kan tenke om meg, dersom de så politiet i går. Må forsøke å stable meg sammen.

 

Forsøk å leve livet så normalt som mulig. Da har naboene liten grunn til å spekulere. Hvis du endrer oppførsel gir du bare grunn til spekulasjoner. Drit i naboene. Lev ditt eget liv, med reist hode. 

 

 

Men ser du ned på meg som et dårlig mennesker etter dette du har lest nå foreksempel? Føler meg som verdens jævligste dame. Men jeg må forsøke å ikke miste selvtilliten og troen på meg selv, og ikke minste æren. Redd for at jeg vil slite med meg selv etter dette, og føle meg håpløs. Men opp med motet, sier jeg til meg selv... opp med motet!!! Være sterk!!!!  Ja, jeg skal gjøre som du sier: jeg går ut av huset nå og gjør de ærend jeg skal på butikken. 

Er også redd for at utleier skal finne på å si at han ikke vil ha meg som leietaker mer etter dette. Men jeg betaler alltid leien i god tid, og jeg er en rolig leieboer. Redd for at de kan tro at jeg er kriminell farlig person, men det er jeg jo ikke. 

 

Huff. Takker for råd. Gode råd du gir. Jeg må nødt å reise hodet. Det blir for dumt å ligge sengen hele tiden og skjelver... og vente på hva som kommer til å skje. Selv om livet mitt føles ødelagt ut akkurat nå, så er det jo ikke det ennå... iallefall... Trøster meg med det. 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Ikke noe av det du har sagt gir grunnlag for utkastelse/oppsigelse.

Alle menesker gjør dårlige valg fra tid til annen. En er ikke en dårligere person av den grunn alene.

Må løpe nå, skal rekke toget.

Lykke til!

Tusen Tusen takk, for råd, og oppmuntring i en vanskelig situasjon. Satte høy pris på din deltakelse i denne tråden. Jeg har følt meg så alene og tom, for jeg har ingen jeg kan prate om anngående dette, så tusen takk. Du har virkelig støttet meg bra med dine råd og kommentarer. 

 

Jeg vet at jeg var litt hissig da jeg følte meg dårlig behandlet. Men til vanlig så oppstår ikke slike problemer med andre mennesker. Vanligvis så sier folk at jeg er altfor tilbaketrukken og at jeg er overhodet ingen plage for dem. Så det har med meg og han å gjøre. Vår kjemi på en måte. Den var helt ute å kjøre.... ! Dette hadde ikke hendt med hvem som helst. Jeg tror at de fleste som kjenner meg vil si at jeg er veldig snill som person. Gjerne litt dumsnill iblant. 

 

Håper at han ikke er for sta, og at han tenker seg om. Og får bort anmeldelsen. Han kan heller få lov å ha besøksforbud på meg for resten av livet dersom han vil. Det ville vært en bedre deal enn noe bøter og straffer. Det er tross alt flere sider av dette her. Jeg tar helt avstand fra han uansett.  Min store redsel nå og tanke er at han kan være ute etter å loppe meg for penger. Altså enkelte mennesker kan gjøre alt de kan for å få penger. Jeg er ikke sånn, og får håpe at han ikke er sånn heller. Altså penger kan være en årsak for å holde på anmeldelsen. Målet om penger, tiltross for at han ikke er skadelidende. 

 

Takk. Skal gjøre som du sier: forsøke å være sterk, og gi blaffen i hva andre kan tenke om meg. 

 

Ønsker deg en flott dag :). Og igjen : Tusen tusen takk for gode råd og tips :)

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Det eneste rådet jeg har er at du skal la han være ifred. 

 

Så skal du slutte opprette hundre og ørten tråder om han på diverse forum.

 

Du ble permanent utestengt fra kvinneguiden fordi du lagde rundt 50 tråder for å sverte vedkommende, eksen din kom så på forumet å avslørte at de fleste ryktene du spredde om han og at historiene din stort sett var løgn. Du innrømmet dette at det meste var løgn.

 

Så truet du han indirekte med å legge ut nakenbildene hans på forumet med navn og addresse om han ikke holdt seg unna kvinneguiden. Jeg kontaktet så moderator og de tok affære å utestengte deg permanent. Jeg tror du er en av de få i kvinneguidens historie som har blitt permanent utestengt og det sier litt om alvorlighetsgraden for der inne har de stor takhøyde. 

 

Jeg ser du prøver på det samme på forumet her enda moderator har bedt deg opptil flere ganger å slutte lage tråder om eksen din.

 

Jeg ser også at du prøver juge om historien å male et bilde av deg som uskyldig og at alt er hans feil. Det stemmer ikke, du er et farlig menneske som også er meget syk til sinns. Hva sykdommen er skal jeg ikke spekulere i, men faktum er at man er ikke veldig frisk når man sender over 4000 beskjeder til eksen sin i løpet av 2 uker til tross for at han ber deg gjentatte ganger om å slutte ta kontakt. han blokkerte deg også fra alle sosiale medier men det stoppet ikke deg for du opprettet hundretalls nye kontoer bare for å sende nye beskjeder. Både til han og hans venninde. Han hadde ikke noe annet valg enn å kontakte politiet og du fikk besøksforbud for over 6 måneder siden. 

 

Du har også fortalt tidligere om alt det onde du har utsatt ekser for. Historiene dine minnet mest om skadefryd og stolthet som f.eks den gangen du fortalte at du dro til jobben til en av eksene dine å begynte fortelle hans kolleger om han sex interesser (bdsm). 

 

Jeg syntes det er patetisk at du bruker forum som en offentlig skittentøysvask for å henge ut andre mennesker, diskusjon.no er ikke et toalett du kan drite i. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Ikke noe av det du har sagt gir grunnlag for utkastelse/oppsigelse.

Alle menesker gjør dårlige valg fra tid til annen. En er ikke en dårligere person av den grunn alene.

Må løpe nå, skal rekke toget.

Lykke til!

 

Løgnene trådstarter sprer er for å få nøyaktig denne type respons. Hun manipulerer historiene for å få tilbakemeldinger som bekrefter hennes ide om at hun er et godt menneske som bare er et offer for omstendighetene og at alle politi sakene og utestengelser fra forum bare er bagateller og at hun egentlig bare er en uskyldig engel.

 

Faktum er at hun har trakassert å stalket 2 mennesker i over 1 år å bedrevet truende adferd ovenfor disse. 

 

Alle kan gjøre 1 dårlig valg, men trådstarter har begått dårlige valg regelmessig over lange lange tider. Dårlige valg som får konsekvenser. 

 

Om du hadde fulgt med på trådene til vedkommende så vil du se at alle historier dreier seg om konflikt og drama i. Alle hun kommer i kontakt med ender med konflikt og lidelse.

 

Da er det ikke lenger snakk om 1 dårlig valg, men om dårlig personlighet eller eventuelt sykdom som presser frem dårlige valg.

Endret av WubWub
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Oi, oi... det her blir vel forvaring med minstetid på 10 år. Fra spøk til alvor, dette blir nok ikke noe mer enn i høyden en bot.

 

Det kommer snart en ny stalking lov som kan sende deg i fengsel i opptil flere år, så trådstarter spiller et farlig spill her.

Lenke til kommentar

Det eneste rådet jeg har er at du skal la han være ifred. 

 

Så skal du slutte opprette hundre og ørten tråder om han på diverse forum.

 

Du ble permanent utestengt fra kvinneguiden fordi du lagde rundt 50 tråder for å sverte vedkommende, eksen din kom så på forumet å avslørte at de fleste ryktene du spredde om han og at historiene din stort sett var løgn. Du innrømmet dette at det meste var løgn.

 

Så truet du han indirekte med å legge ut nakenbildene hans på forumet med navn og addresse om han ikke holdt seg unna kvinneguiden. Jeg kontaktet så moderator og de tok affære å utestengte deg permanent. Jeg tror du er en av de få i kvinneguidens historie som har blitt permanent utestengt og det sier litt om alvorlighetsgraden for der inne har de stor takhøyde. 

 

Jeg ser du prøver på det samme på forumet her enda moderator har bedt deg opptil flere ganger å slutte lage tråder om eksen din.

 

Jeg ser også at du prøver juge om historien å male et bilde av deg som uskyldig og at alt er hans feil. Det stemmer ikke, du er et farlig menneske som også er meget syk til sinns. Hva sykdommen er skal jeg ikke spekulere i, men faktum er at man er ikke veldig frisk når man sender over 4000 beskjeder til eksen sin i løpet av 2 uker til tross for at han ber deg gjentatte ganger om å slutte ta kontakt. han blokkerte deg også fra alle sosiale medier men det stoppet ikke deg for du opprettet hundretalls nye kontoer bare for å sende nye beskjeder. Både til han og hans venninde. Han hadde ikke noe annet valg enn å kontakte politiet og du fikk besøksforbud for over 6 måneder siden. 

 

Du har også fortalt tidligere om alt det onde du har utsatt ekser for. Historiene dine minnet mest om skadefryd og stolthet som f.eks den gangen du fortalte at du dro til jobben til en av eksene dine å begynte fortelle hans kolleger om han sex interesser (bdsm). 

 

Jeg syntes det er patetisk at du bruker forum som en offentlig skittentøysvask for å henge ut andre mennesker, diskusjon.no er ikke et toalett du kan drite i. 

Jeg sier bare ? . Hvem er det som lager skittentøyvask om noe du ikke har peiling på? 

Jeg er ute etter fred og harmoni i mitt liv. Nå får du slutte med usannheter, og å skrive om noe du ikke har anelser om. 

Jeg kommenterer ikke hva du tidligere har skrevet om i dine tråder her inne, wub wub. Nå bedriver du personlighetsangrep. Du vet ikke historien. Ber deg holde deg borte fra å kommentere om alt som ikke har med saken å gjøre. 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

 

Det eneste rådet jeg har er at du skal la han være ifred. 

 

Så skal du slutte opprette hundre og ørten tråder om han på diverse forum.

 

Du ble permanent utestengt fra kvinneguiden fordi du lagde rundt 50 tråder for å sverte vedkommende, eksen din kom så på forumet å avslørte at de fleste ryktene du spredde om han og at historiene din stort sett var løgn. Du innrømmet dette at det meste var løgn.

 

Så truet du han indirekte med å legge ut nakenbildene hans på forumet med navn og addresse om han ikke holdt seg unna kvinneguiden. Jeg kontaktet så moderator og de tok affære å utestengte deg permanent. Jeg tror du er en av de få i kvinneguidens historie som har blitt permanent utestengt og det sier litt om alvorlighetsgraden for der inne har de stor takhøyde. 

 

Jeg ser du prøver på det samme på forumet her enda moderator har bedt deg opptil flere ganger å slutte lage tråder om eksen din.

 

Jeg ser også at du prøver juge om historien å male et bilde av deg som uskyldig og at alt er hans feil. Det stemmer ikke, du er et farlig menneske som også er meget syk til sinns. Hva sykdommen er skal jeg ikke spekulere i, men faktum er at man er ikke veldig frisk når man sender over 4000 beskjeder til eksen sin i løpet av 2 uker til tross for at han ber deg gjentatte ganger om å slutte ta kontakt. han blokkerte deg også fra alle sosiale medier men det stoppet ikke deg for du opprettet hundretalls nye kontoer bare for å sende nye beskjeder. Både til han og hans venninde. Han hadde ikke noe annet valg enn å kontakte politiet og du fikk besøksforbud for over 6 måneder siden. 

 

Du har også fortalt tidligere om alt det onde du har utsatt ekser for. Historiene dine minnet mest om skadefryd og stolthet som f.eks den gangen du fortalte at du dro til jobben til en av eksene dine å begynte fortelle hans kolleger om han sex interesser (bdsm). 

 

Jeg syntes det er patetisk at du bruker forum som en offentlig skittentøysvask for å henge ut andre mennesker, diskusjon.no er ikke et toalett du kan drite i. 

 

Jeg vet at du holder side med min eks. Du er en av hans venner og støttespillere. Og du tror at han er uskyldig. 

 

 

Jeg er ikke hans venn nei, ei heller noen støttespiller. 

 

Men jeg har fått med meg hele historien og jeg har sett alle de syke trådene du pumpet ut som anynombruker for å høste sympati.

 

Når saken ble rullet opp ble det avdekket at du hadde stått bak over 50 tråder om samme menneske, tråder fylt til randen med løgn og karakter drap.

 

Jeg reagerer fordi jeg liker ikke det du driver med eller det onde du gjør mot andre mennesker. 

 

Du er klar over at snart så kan du få fengelsstraff i opptil flere år for det du driver med?

 

http://www.varden.no/nyheter/lover-ny-lov-for-stalking-ofre-1.1374717

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det eneste rådet jeg har er at du skal la han være ifred. 

 

Så skal du slutte opprette hundre og ørten tråder om han på diverse forum.

 

Du ble permanent utestengt fra kvinneguiden fordi du lagde rundt 50 tråder for å sverte vedkommende, eksen din kom så på forumet å avslørte at de fleste ryktene du spredde om han og at historiene din stort sett var løgn. Du innrømmet dette at det meste var løgn.

 

Så truet du han indirekte med å legge ut nakenbildene hans på forumet med navn og addresse om han ikke holdt seg unna kvinneguiden. Jeg kontaktet så moderator og de tok affære å utestengte deg permanent. Jeg tror du er en av de få i kvinneguidens historie som har blitt permanent utestengt og det sier litt om alvorlighetsgraden for der inne har de stor takhøyde. 

 

Jeg ser du prøver på det samme på forumet her enda moderator har bedt deg opptil flere ganger å slutte lage tråder om eksen din.

 

Jeg ser også at du prøver juge om historien å male et bilde av deg som uskyldig og at alt er hans feil. Det stemmer ikke, du er et farlig menneske som også er meget syk til sinns. Hva sykdommen er skal jeg ikke spekulere i, men faktum er at man er ikke veldig frisk når man sender over 4000 beskjeder til eksen sin i løpet av 2 uker til tross for at han ber deg gjentatte ganger om å slutte ta kontakt. han blokkerte deg også fra alle sosiale medier men det stoppet ikke deg for du opprettet hundretalls nye kontoer bare for å sende nye beskjeder. Både til han og hans venninde. Han hadde ikke noe annet valg enn å kontakte politiet og du fikk besøksforbud for over 6 måneder siden. 

 

Du har også fortalt tidligere om alt det onde du har utsatt ekser for. Historiene dine minnet mest om skadefryd og stolthet som f.eks den gangen du fortalte at du dro til jobben til en av eksene dine å begynte fortelle hans kolleger om han sex interesser (bdsm). 

 

Jeg syntes det er patetisk at du bruker forum som en offentlig skittentøysvask for å henge ut andre mennesker, diskusjon.no er ikke et toalett du kan drite i. 

Du får si hva du vil wub wub. Du har personlighetsforstyrrelser. 

Snakk om skittentøyvask. Det er det du som lager, med å skrive dette her. Jeg ber deg holde deg utenfor.

 

 

At jeg har personlighetsforstyrrelser rettferdiggjør eller unnskylder ikke at du mobber andre mennesker. Hvor er logikken?

 

Kanskje du skal fortelle tråden her hva som startet det hele ? Kanskje du skal fortelle tråden her at det startet med at eksen din var på butikken med sin venninde som la ut en selfie på facebook av henne og han hvor de handler mat?

 

Kanskje du skal fortelle hvordan du reagerte? Med å sende over 4000 brev og sms i løpet av 2 uker fylt fra ende til annen med indirekte trusler og ukvemsord?

 

Kanskje du skal fortelle forumet her at hun ba deg gjentatte ganger om å slutte ta kontakt. Eksen din slo opp med deg også å ba deg aldri ta kontakt igjen pga  den syke reaksjonen din.

 

Men andre menneskers grenser driter du langt i, du gav deg ikke. Du ble bare verre. Det stoppet ikke før du fikk besøksforbud, men du fant en måte å omgå dette og det var å begynne bruke forum for å plage eksen din.

 

Jeg hadde en liten privat samtale med eksen din på pm og han sier han er genuint fortvilet og at du reduserer hans livskvalitet betraktelig. Han er også redd for hva du kan finne på den dagen det virkelig renner over for deg.

 

Alle som har sett alle trådene dine er bekymret og vi har alle rådet deg om å søke psykiatrisk hjelp før det en dag går riktig galt. Men du hører ikke på noen råd eller innspill du før.

 

Det eneste du hører på er folk som kommer å gir deg sympati å lovord etter å ha bitt på de manipulerende historiene dine. 

Endret av WubWub
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Oi, oi... det her blir vel forvaring med minstetid på 10 år. Fra spøk til alvor, dette blir nok ikke noe mer enn i høyden en bot.

 

Det kommer snart en ny stalking lov som kan sende deg i fengsel i opptil flere år, så trådstarter spiller et farlig spill her.

 

Takk wub. Du kjenner ikke min historie. Snakk om en som er ute etter å hetse her inne. Det er wub wub. Du har til og med innrømmet i andre tråder at du elsker å være vemmelig. Du vet ingenting du. Men dersom noen tror på wub wub sin grusomme historie om meg, så er det bare å kontakte meg på privaten. Og så skal jeg forklare saken der. 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

 

 

Det eneste rådet jeg har er at du skal la han være ifred. 

 

Så skal du slutte opprette hundre og ørten tråder om han på diverse forum.

 

Du ble permanent utestengt fra kvinneguiden fordi du lagde rundt 50 tråder for å sverte vedkommende, eksen din kom så på forumet å avslørte at de fleste ryktene du spredde om han og at historiene din stort sett var løgn. Du innrømmet dette at det meste var løgn.

 

Så truet du han indirekte med å legge ut nakenbildene hans på forumet med navn og addresse om han ikke holdt seg unna kvinneguiden. Jeg kontaktet så moderator og de tok affære å utestengte deg permanent. Jeg tror du er en av de få i kvinneguidens historie som har blitt permanent utestengt og det sier litt om alvorlighetsgraden for der inne har de stor takhøyde. 

 

Jeg ser du prøver på det samme på forumet her enda moderator har bedt deg opptil flere ganger å slutte lage tråder om eksen din.

 

Jeg ser også at du prøver juge om historien å male et bilde av deg som uskyldig og at alt er hans feil. Det stemmer ikke, du er et farlig menneske som også er meget syk til sinns. Hva sykdommen er skal jeg ikke spekulere i, men faktum er at man er ikke veldig frisk når man sender over 4000 beskjeder til eksen sin i løpet av 2 uker til tross for at han ber deg gjentatte ganger om å slutte ta kontakt. han blokkerte deg også fra alle sosiale medier men det stoppet ikke deg for du opprettet hundretalls nye kontoer bare for å sende nye beskjeder. Både til han og hans venninde. Han hadde ikke noe annet valg enn å kontakte politiet og du fikk besøksforbud for over 6 måneder siden. 

 

Du har også fortalt tidligere om alt det onde du har utsatt ekser for. Historiene dine minnet mest om skadefryd og stolthet som f.eks den gangen du fortalte at du dro til jobben til en av eksene dine å begynte fortelle hans kolleger om han sex interesser (bdsm). 

 

Jeg syntes det er patetisk at du bruker forum som en offentlig skittentøysvask for å henge ut andre mennesker, diskusjon.no er ikke et toalett du kan drite i. 

Du får si hva du vil wub wub. Du har personlighetsforstyrrelser. 

Snakk om skittentøyvask. Det er det du som lager, med å skrive dette her. Jeg ber deg holde deg utenfor.

 

 

At jeg har personlighetsforstyrrelser rettferdiggjør eller unnskylder ikke at du mobber andre mennesker. Hvor er logikken?

 

Kanskje du skal fortelle tråden her hva som startet det hele ? Kanskje du skal fortelle tråden her at det startet med at eksen din var på butikken med sin venninde som la ut en selfie på facebook av henne og han hvor de handler mat?

 

Kanskje du skal fortelle hvordan du reagerte? Med å sende over 4000 brev og sms i løpet av 2 uker fylt fra ende til annen med indirekte trusler og ukvemsord?

 

Kanskje du skal fortelle forumet her at hun ba deg gjentatte ganger om å slutte ta kontakt. Eksen din slo opp med deg også å ba deg aldri ta kontakt igjen pga  den syke reaksjonen din.

 

Men andre menneskers grenser driter du langt i, du gav deg ikke. Du ble bare verre. Det stoppet ikke før du fikk besøksforbud, men du fant en måte å omgå dette og det var å begynne bruke forum for å plage eksen din.

 

Jeg hadde en liten privat samtale med eksen din på pm og han sier han er genuint fortvilet og at du reduserer hans livskvalitet betraktelig. Han er også redd for hva du kan finne på den dagen det virkelig renner over for deg.

 

Alle som har sett alle trådene dine er bekymret og vi har alle rådet deg om å søke psykiatrisk hjelp før det en dag går riktig galt. Men du hører ikke på noen råd eller innspill du før.

 

Det eneste du hører på er folk som kommer å gir deg sympati å lovord etter å ha bitt på de manipulerende historiene dine. 

 

Advarsel ! Du hetser meg for uriktige opplysninger. Dette innlegget vil jeg faktisk scanne og ta med meg. 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

 

 

Oi, oi... det her blir vel forvaring med minstetid på 10 år. Fra spøk til alvor, dette blir nok ikke noe mer enn i høyden en bot.

 

Det kommer snart en ny stalking lov som kan sende deg i fengsel i opptil flere år, så trådstarter spiller et farlig spill her.

 

Takk wub. Du kjenner ikke min historie. Snakk om en som er ute etter å hetse her inne. Det er wub wub. Du har til og med innrømmet i andre tråder at du elsker å være vemmelig. Du vet ingenting du. Men dersom noen tror på wub wub sin grusomme historie om meg, så er det bare å kontakte meg på privaten. Og så skal jeg forklare saken der. 

 

 

Dette er grov blank løgn. Jeg drar null nytelse av å være vemmelig. 

 

Men rett skal være rett, det du driver med er ikke greit. Og jo jeg kjenner historien din, jeg har lest alle trådene dine om denne fyren både på kvinneguiden og diskusjon.no. 

 

Kanskje du skal fortelle forumet her om den historien hvor eksen din sine nakenbilder plutselig havnet på et sex  forum? Dog var det bilde av bare kroppen.

 

Han tok opp dette på kvinneguiden så var det en anonymbruker som sa "det var leit! men burde du ikke bekymre deg for at dette nakenbildet havner på kvinneguiden med hodet, navn og addresse? hadde jeg vært deg så hadde jeg sluttet poste tråder på kvinneguiden".

 

Det var ikke mange som så at dette var en indirekte trussel , men jeg så det og jeg rapporterte innlegget og så ble du permanent utestengt. Tilfeldig? I think not.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...